Lennufirmad lubavad paremat teenindust

15. mai 2001, 12:19

Euroopa 29 suuremat lennufirmat tunnistavad, et reisijate õigusi tuleb suurendada ja nende teenindust tuleb parandada.

Lootuses, et Euroopa Komisjon ei koosta direktiivi lennureisijate suuremate õiguste kohta, on lennufirmad kirjutanud alla kokkuleppele, kus nad kohustuvad rakendama 14 teenindust parandavat abinõu.

Dagens Industri andmeil on nende abinõude sees kohustused pakkuda oma müügikanalite kaudu odavaimat võimalikku reisi, anda reisijatele lennu enam kui kahetunnise hilinemise korral süüa ja juua, tagastada reisijale valesse kohta saadetud pagas 24 tunni jooksul, maksta kasutamata jäänud pilet reisijale välja 7 päeva jooksul ja krediitkaardiga tasutud pilet 20 päeva jooksul jne.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing