Pühapäev 26. veebruar 2017

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Turismi Uuendaja 2000

17. mai 2001, 00:00

Turismi Uuendaja 2000 küsitluse valimisse haaras Eesti Turismiagentuur 392 ettevõtet, kes tegeleb sissetuleva või siseturismiga: atesteeritud majutusettevõtted (308 üle nelja voodikohaga ettevõtet), reisifirmad (71 ettevõtet, kes teenindasid mullu üle 400 turisti), meelelahutus- ja spordiüritusi ning muid turismiatraktsioone pakkuvad eraettevõtjad (13 ettevõtjat).

Andmed töötles ja analüüsis konsultatsioonifirma PW Partners. Eesti Turismiagentuur valis välja viis nominenti. Valikukriteeriumid olid: uute turismitoodete arendamine 2000. aastal, koostöö teiste ettevõtjatega uute teenusepakettide pakkumisel, viimasel kolmel aastal tehtud investeeringud, teenindatud sise- ja välisturistide arvu kasv 2000. aastal ning uuendused müügi- ja turundustegevuses 2000. aastal.

Ammende Villa Catering OÜ

  • kaubamärk: Ammende Villa
  • tegutsemiskoht: Pärnu
  • käive turismist 2000: 8,1 mln kr
  • uuendused: stiilne ja esinduslik hotell, kus arendati välja uusi üritusi ning uusi pakette, lülituti rahvusvahelisse broneerimissüsteemi ja loodi boonussüsteem püsiklientidele.

AS Kuressaare Sanatoorium

  • kaubamärgid: Spa Hotel Saaremaa Valss, Spa Hotel Meri, hotell Tammetõru
  • tegutsemiskoht: Saaremaa
  • käive turismist 2000: 25,3 mln kr
  • käibe kasv võrreldes 1999: 34%
  • uuendused: avati 150 majutus-, ravi- ja toitlustuskohaga tervisekeskus, kus arendati välja ravi- ja majutuspaketid; juurutati hotellide müügi- ja broneerimisprogramm; lisaks koostöösüsteem piirkonna restoranide, giididega.

Reval Hotelligrupi AS

  • kaubamärgid: Reval Hotel Olümpia, Reval Hotel Central, Park Hotell & Casino, Reval ExpressHotel, juunis avatakse Riias Reval Hotel Latvija
  • käive turismist 2000: 263,4 mln kr
  • käibe kasv võrreldes 1999: 29%
  • uuendused: moderniseeriti konverentsikeskus Reval Hotel Olümpias, kus avati ka stiilne restoran L?Artiste; majutuspaketid, mis pakuvad klientidele lisateenuseid ja reklaamivad Eestit; loodi ühtne hotelliketi püsikliendi programm; tsentraliseeriti müügitegevus, võeti suund laienemisele teistesse Balti riikidesse.

AS Scharmanto

  • kaubamärgid: hotell St.Petersbourg, restoran The Hermitage
  • põhiline tegutsemiskoht: Tallinn
  • käive turismist 2000: 17 mln kr
  • uuendused: avati erimenüüga tänavakohvik, restoranis korraldatakse temaatilisi nädalaid, õhtuid ja ärilõunaid; teatripaketid ja konverentsiteenus koostöös Matkamajaga, lisaks koostöö golfi-, ratsa- ja terviseklubidega.

AS Värska Vesi

  • kaubamärk: Hirvemäe puhkekeskus
  • tegutsemiskoht: Põlva maakond
  • käive turismist 2000: 318 000 kr
  • uuendused: rajati uus puhkekeskus, kus on külalistemaja, kohvik ning telkimisala. Pakutakse vaba aja veetmise võimalusi, koostöö Seto Talumuuseumiga; parvesõidupikniku pakett.

ļæ½ripļæ½ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
25. November 2011, 09:07
Otsi:

Ava täpsem otsing