Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Turismi Uuendaja 2000
Turismi Uuendaja 2000 küsitluse valimisse haaras Eesti Turismiagentuur 392 ettevõtet, kes tegeleb sissetuleva või siseturismiga: atesteeritud majutusettevõtted (308 üle nelja voodikohaga ettevõtet), reisifirmad (71 ettevõtet, kes teenindasid mullu üle 400 turisti), meelelahutus- ja spordiüritusi ning muid turismiatraktsioone pakkuvad eraettevõtjad (13 ettevõtjat).
Andmed töötles ja analüüsis konsultatsioonifirma PW Partners. Eesti Turismiagentuur valis välja viis nominenti. Valikukriteeriumid olid: uute turismitoodete arendamine 2000. aastal, koostöö teiste ettevõtjatega uute teenusepakettide pakkumisel, viimasel kolmel aastal tehtud investeeringud, teenindatud sise- ja välisturistide arvu kasv 2000. aastal ning uuendused müügi- ja turundustegevuses 2000. aastal.
Ammende Villa Catering OÜ
kaubamärk: Ammende Villategutsemiskoht: Pärnukäive turismist 2000: 8,1 mln kruuendused: stiilne ja esinduslik hotell, kus arendati välja uusi üritusi ning uusi pakette, lülituti rahvusvahelisse broneerimissüsteemi ja loodi boonussüsteem püsiklientidele.
AS Kuressaare Sanatoorium
kaubamärgid: Spa Hotel Saaremaa Valss, Spa Hotel Meri, hotell Tammetõrutegutsemiskoht: Saaremaakäive turismist 2000: 25,3 mln krkäibe kasv võrreldes 1999: 34%uuendused: avati 150 majutus-, ravi- ja toitlustuskohaga tervisekeskus, kus arendati välja ravi- ja majutuspaketid; juurutati hotellide müügi- ja broneerimisprogramm; lisaks koostöösüsteem piirkonna restoranide, giididega.
Reval Hotelligrupi AS
kaubamärgid: Reval Hotel Olümpia, Reval Hotel Central, Park Hotell & Casino, Reval ExpressHotel, juunis avatakse Riias Reval Hotel Latvijakäive turismist 2000: 263,4 mln krkäibe kasv võrreldes 1999: 29%uuendused: moderniseeriti konverentsikeskus Reval Hotel Olümpias, kus avati ka stiilne restoran L?Artiste; majutuspaketid, mis pakuvad klientidele lisateenuseid ja reklaamivad Eestit; loodi ühtne hotelliketi püsikliendi programm; tsentraliseeriti müügitegevus, võeti suund laienemisele teistesse Balti riikidesse.
AS Scharmanto
kaubamärgid: hotell St.Petersbourg, restoran The Hermitagepõhiline tegutsemiskoht: Tallinnkäive turismist 2000: 17 mln kruuendused: avati erimenüüga tänavakohvik, restoranis korraldatakse temaatilisi nädalaid, õhtuid ja ärilõunaid; teatripaketid ja konverentsiteenus koostöös Matkamajaga, lisaks koostöö golfi-, ratsa- ja terviseklubidega.
AS Värska Vesi
kaubamärk: Hirvemäe puhkekeskustegutsemiskoht: Põlva maakondkäive turismist 2000: 318 000 kruuendused: rajati uus puhkekeskus, kus on külalistemaja, kohvik ning telkimisala. Pakutakse vaba aja veetmise võimalusi, koostöö Seto Talumuuseumiga; parvesõidupikniku pakett.