Trendikad väikeõlled petavad ootusi

28. mai 2001, 08:07

Eesti õlletehased ei ole väikepudelitesse villitud õllega edu saavutanud, sellest hoolimata üritab Tartu Õlletehas põhikonkurendist Sakust juhindudes eksklusiivpakendis trendiõllega turule tulla, kirjutab Eesti Päevaleht.

?Saku Õlletehase juhatuse esimees Cardo Remmel on mulle jutuajamise sees märkinud, et Saku ootas oma superpremium-õllelt Sack bei Reval enamat,? lausus õlletootjate liidu esimees Jüri Kert. ?Ilmselt ei olnud toote turuletoomine kõige soodsam ning reklaami tehti vähe,? lisas ta.

Sack bei Reval kuulub Saku on Ice?i ja turuletrügiva A. Le Coq Premium Extraga n-ö imagotoodete segmenti. Erilist müügiedu tootjad ise ega ka konkurendid ei ennustata.

?Sack bei Revali taolise õlle ülesanne on imago loomine, selliste toodete tarbijaskond ongi väike, koguturust võib-olla kolm protsenti,? rääkis Remmel. ?Saku müügimahust moodustab Sack bei Reval kaks ja turust tervikuna ühe protsendi.?

Kui toode end ei tõesta, siis korjame selle ära, seni ei ole selleks põhjust olnud, lisas Remmel.

Möödunud nädalal tõi Tartu Õlletehas Sack bei Revali kõrvale konkurendi ? ajaloolises väikepudelis ning keeratava korgiga A. Le Coq Premium Extra.

Pärnu Õlu tegevdirektor Endel Vare lisab, et imagoõlle kulud võivad olla kuni 20 protsenti tavalisest suuremad. ?Jutt pole superpremium- või tavalisest õllest, 0,3liitrine pudel lihtsalt ei tööta Eestis,? väitis ta. ?Kogu see turg on alla ootuste.?

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing