Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Reklaamistrateegia lähtub brief'ist

    Mida rohkem teab reklaamiagentuur tootest, selle omadustest, võimalikest puudustest võrreldes konkurentidega, seda paremini oskab ta ette valmistada auditooriumi võitmiseks vajamineva strateegia.
    Reklaam üksinda müüki suurendada ei suuda, sest reklaam on vaid osa turundusmeetmestikust. Seega peaks klient, enne kui ta agentuurile ülesande püstitab, suutma enesele ette kujutada, millist rolli mängib reklaam toote arendamises.
    Sellest lähtuvalt tuleks kokku panna ka brief, mis toote/teenuse spetsiifikast lähtuvalt küll erineb, kuid teemaarenduse poolest on siiski enam-vähem universaalne.
    Turunduse brief sisaldab reklaamiagentuurile püstitatud ülesannet ning võtab ülevaatlikult kokku andmed turu ja toote kohta.
    Professionaalsed reklaamiagentuurid on suutelised andma kvaliteetset nõu enamike turunduse brief'i parameetrite kohta, kuid kliendi "kodune töö" ülesande püstitamisel suurendab lõpptulemuse efektiivsust.
    Konkursi korras agentuuri valimisel on mõttekas saata brief kolmele kuni neljale juba eelnevalt välja valitud agentuurile. Tuleb ette olukordi, kus tellija saadab ettepaneku töötada välja uue toote turule toomise plaan 15 (!!!) reklaamiagentuurile. Sellisel juhul ei maksaks loota, et agentuur talle esitatud pakkumist tõsiselt võtab. Rahvusvahelises praktikas pakub reklaamitellija tavaliselt kõigile konkursis osalevatele firmadele rahalist kompensatsiooni, sõltumata sellest, kes konkursi võidab. Selline samm suurendab konkursist osavõtjate panust.
    üldkokkuvõtet turu ja toote/teenuse hetkeolukorrast.toote/teenuse detailset kirjeldust (päritolu, pakend, distributsioon, hinnakujundus jne)konkureeriva keskkonna kirjeldust (põhikonkurendid, nende hinnapoliitika, kõikvõimalik taustainfo)ülesandepüstitust ja kampaania eesmärke (müügitõus, turuosatõus vm strateegilised näitajad)eelarvet ja ajastustkampaania sihtgrupi detailset kirjeldust (ei tohiks piirduda ainult demograafilise infoga, vaid peaks sisaldama ka eeldatava sihtgrupi elustiili kirjeldust)kommunikatsiooni eesmärki (kuidas peaks sihtgrupp kampaaniale reageerima)teavet selle kohta, kuidas mõõta kampaania tulemusi (kampaaniajärgsed uuringud, kommentaarid edasimüüjatelt, müüginäitajate muutus jne)kohustuslikud elemendid kommunikatsioonis (logod, aadressid, slogan'id, kaubamärgid jne)mida kindlasti jälgida (eelnevad õppetunnid, möödalaskmised, vead eelnevatest kampaaniatest)
    Autorid töötavad reklaamiagentuuris Adell Saatchi & Saatchi
    Autor: Kaie Kass
  • Hetkel kuum
Kairit Kall: kvantiteedimajandusest kvaliteedimajanduseks
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Suure seitsmikuga on ühinemas uus tegija
Analüütikute hinnangul on maagilisest seitsmikust puudu ravimifirma, mille aktsia hinna kasv edestab juba viit imelise seitsmiku liiget ning omab S&P 500 indeksis suuremat positsiooni kui Tesla.
Analüütikute hinnangul on maagilisest seitsmikust puudu ravimifirma, mille aktsia hinna kasv edestab juba viit imelise seitsmiku liiget ning omab S&P 500 indeksis suuremat positsiooni kui Tesla.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: nonii, tibulilled, kas tulete taas? Äripidaja intervjuu oma töötajatega
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Genka ettevõtlusest: valin vähem raha ja rohkem vabadust
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Tippjuhi nipid: mida teha, kui töötaja tuleb palka juurde küsima, aga …
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Jaanika Altraja: rohepöördes õnnestumiseks tuleb vähendada ebavõrdsust
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ameerika RAM – üks auto kõikideks sõitudeks
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Suur reede raadios: Jüri Ratas Keskerakonna võimust pealinnas
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Tallinna lennujaamas enam vedelikke ja arvutit kotist välja võtma ei pea
Tallinna lennujaamas julgestuskontrolli uute masinate seadistamine ja testimine sai valmis ja enam ei pea reisijad enam vedelikke ja arvuteid käsipagasist välja võtma, teatas lennujaam.
Tallinna lennujaamas julgestuskontrolli uute masinate seadistamine ja testimine sai valmis ja enam ei pea reisijad enam vedelikke ja arvuteid käsipagasist välja võtma, teatas lennujaam.