Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Eesti Telefon rendib Hot.ee-s pinda
E-poe rentimine on odavam oma e-poe rajamisest ja ülalpidamisest, sest vaja pole äri alustamiseks vajalikke suuri alginvesteeringuid. Erinevalt tavalisest ärist ei suurene e-poe ülalpidamiskulud müügi kasvades. Avarduvad kauba esitlemise võimalused ja laieneb müügipiirkond. e-poe renditeenus on mõeldud senise tegevusala laienduseks internetis.
e-äri internetipõhine haldamine on tehtud kaupmehele võimalikult lihtsaks ja mugavaks, sest üks internetikaubamajades oma e-poe avamisest loobumise oluline põhjus on kaupmeestele olnud kartus e-poe haldussüsteemide keerulisuse ees. Lisaks saab Hoti e-poes kasutada väljatöötatud makse-, arveldus-, klienditeenindus- ja logistikasüsteemi. Nende iseseisev väljaarendamine ja tellimine on üksiküritajast e-äril kõige kulukam osa tegutsemise alustamisel.
Hoti internetikaubamajast tellitud kaupade kättetoimetamise tähtaeg on ostjale kogu Eestis 2-3 päeva. 16. juunini on kaupade kohale toimetamine tasuta.
Lisaks e-poe traditsioonilisele vitriinile saab kaupu esitada ka internetikaubamajas kolmemõõtmelise pildina, mis annab reaalsema ettekujutuse kauba väljanägemisest. Praegu võib kolmemõõtmelisi pilte vaadata müügilolevatest mobiiltelefonidest.
Seni on Hoti internetikaubamajaga liitunud neli poodi. Toast lahkumata võib internetikaubamajast osta mobiiltelefone või mobiiltelefonide lisaseadmeid, vaba ajariideid, mänguasju ja arvutitarkvara
Tellitud kauba eest saab tasuda Hansapanga ja Ühispanga internetipankades.
e-poe rendi plussid hot.ee serveris on suure hulga keskkonna kasutajate olemasolu (kommunikatsioonikeskus pakub enam kui 200 000 kasutajale veebipõhist e-postiteenust, tasuta veebiruumi jne). Miinuseks on ühes keskkonnas võimalike konkurentidega koos kauba pakkumine ja e-poodide lisandudes teiste seast vähene silmatorkamine.
E-poega liitumine on tasuta, kuutasu on kokkuleppeline protsent e-poes müüdud kaupade käibest, kuid see jääb alati alla kümne protsendi.