Hollandlasest omanik kinnitas hotell Pärnu vastavust nõuetele

31. mai 2001, 08:57

Best Westerni hotell Pärnu teenindust ja maja korrashoidu kontrollinud Hollandi kvaliteedikontrollifirma ANWB hindas hotelli teenindust maksimaalse 1000 punktiga, kirjutab Pärnu Postimees.

Niisama kõrge hinde sai restorani klienditeenindus. Maja korrasolekus leidsid hollandlased puudusi ja võtsid maksimaalsest hindest 40 punkti maha. Hotellile sai komistuskiviks liiga tugev välismüra numbritubades. Sellegipoolest oli tulemus mullusest parem, sest siis oli punktisumma tänavusest 100 punkti väiksem.

Hotelli direktor Ene Sepa ütles, et maksimaalse hinde saamiseks tuleks rõdude aknad helikindlamaks ehitada, hotelli fassaadi viimistlust parandada ja nõukogudeaegsed rõdud renoveerida.

Hotell Pärnu kuulub ülemaailmsesse Best Westerni hotelliketti, mille kõik hotellid peavad igal aastal läbima erapooletu firma kvaliteedikontrolli.

ļæ½ripļæ½ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing