Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Yahoo! nõrganärvilistele ei kõlba
Kuna internetiäri, nagu iga uue äri, tulevikuprognoose on raske teha, on samavõrd keeruline hinnata internetisektori ettevõtete aktsiate edasist käekäiku. See kõik on hästi kajastanud ka Yahoo! aktsia hinnas, mis on mõne nõrganärvilisema investori kindlasti ära hirmutanud.
Sektori kiire tõus kuni eelmise aasta kevadeni on asendunud kiire langusega. Äri tagasitõmbumist on eriti märgata selle aasta esimeses kvartalis, kui ettevõte müügitulu kahanes võrreldes möödunud aasta sama perioodiga viiendiku võrra ning firma teatas investoritele juba teisest järjestikusest kvartalikahjumist. Analüütikute prognooside kohaselt ei jõua firma ka järgmisel aastal eelmise aasta üle miljardi dollari suuruste käibenumbriteni.
Peaaegu kõikide internetifirmade probleem kimbutab praegu ka Yahoo!?d. Tasuta pakutavaid teenuseid on palju. Kuidas sa paned inimesi seni tasuta saadud teenuse eest maksma? Seetõttu on Yahoo! püüdnud oma internetimüügiletile paisata kaupa alates mängukarudest kuni pornoni, et käivet tõsta. Kuigi olukord on hetkel raske, võib loota, et ajaga muutuvad inimeste tõekspidamised ning internetiteenused hakkavad firmadele rohkem sisse tooma.