Laupäev 3. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

ET alustab koos Tallinkiga IP-põhise kõnekäsitlussüsteemi projekti

04. juuni 2001, 13:51

Eesti Telefon ja Tallink alustavad ühist pilootprojekti esimese IP-põhise kõnekäsitlussüsteemi juurutamiseks Eestis, mille eesmärk on muuta Tallink`i broneerimissüsteem efektiivsemaks ja tõsta oluliselt firma klienditeeninduse kvaliteeti, teatas ET pressiteenistus.

Lähitulevikus plaanib Tallink tuua Rootsi ja reisihooaja tippperioodil ka Soome klientide teenindamise üle Tallinna, käsitledes kõiki kõnesid läbi tervikliku broneerimissüsteemi.

Tallink`i ja Eesti Telefoni pilootprojekt esimese IP-protokollil põhineva kõnekäsitlussüsteemi juurutamiseks Eestis algas maikuus, mil osapooled jõudsid kokkuleppele vastava süsteemi tarnimises ja paigaldamises Tallink`ile.

Projekt algab Call Center lahenduse käivitamisega, mis liidab erinevates kontorites ja sadamaterminaalides töötavad teenindajad, laieneb Tallink`i Soome ja Rootsi broneerimissüsteemi ületoomisel Eestisse ning jätkub klienditeeninduse koormuse tõusu korral uute kodutöökohtade loomise näol. Tallink alustab klientide teenindamist IP-põhise kõnekäsitlussüsteemi abil juba juuni keskel, sellel nädalal algab uue kõnekäsitlussüsteemi testimine.

AS Hansatee Grupp juhatuse esimees Enn Pant ütles, et firma eesmärk on klienditeeninduse taset tõsta ja uus kõnekäsitlussüsteem on selleks väga suure potentsiaaliga. ?Esimesed suuremad muudatused toimuvad juba juunis, kuid süsteem annab võimaluse edaspidi uusi lahendusi mugavalt lisada ja Tallink`i klienditeeninduse protsessi pidevalt täiustada,? märkis Pant. Ta lisas, et Tallink`i jaoks on oluline ka projekti soodne maksumus ? tegemist on täiesti uue lähenemisega, kus klient ei pea tegema ise suuri investeeringuid, vaid rendib kogu süsteemi Eesti Telefonilt.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing