Viivitamine Eurovisiooni projektiga vähendab Eesti turismitulusid

06. juuni 2001, 15:26

Hilinenud või ebaprofessionaalselt koostatud Eurovisiooni läbiviimise turundus- ja promotsioonikampaania võib vähendada loodetavaid Eesti turismitulusid miljonite kroonide võrra, öeldakse Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse pressiteates.

Eesti Turismiagentuuri nõukoja esimees Tarmo Sumbergi sõnul oli ka
Iirimaal, kus Eurovisiooni lauluvõistlust on korraldatud neljal korral,
riigi tutvustamise seisukohalt määrava tähtsusega peamiselt esimene kord.
Sellest tulenevalt ei tohi Eesti sekunditki venitada Eesti imago projekti
realiseerimisega.

'See informatsioon, mida Eesti kohta meedia vahendusel maailmale edastatakse
Eurovisiooni valguses, kujundab Eesti imagot mitmeteks järgnevateks
aastateks', toonitas Sumberg.

Turismiagentuuri nõukoda on seisukohal, et Eurovisiooni lauluvõistluse
kasutamine Eestile positiivse maine kujundamiseks on unikaalne võimalus,
mida ei tohi käest lasta.
Nõukoja hinnangul võib turunduskampaania läbiviimiseks julgelt kaasata
rahvusvahelist kogemust, sest tegemist on investeeringuga, mis tasub end
ülikiiresti.

Nõukojale kogemusi jaganud Iirimaa turisminõukogu marketingijuht Noel
Toolani sõnul on Eurovisioon ülivõimas telemeedia projekt, mille
korraldajamaa mõtteprioriteedid peaksid olema seotud mitte kontserdi eduka
korraldamisega, vaid iga sekundi läbimõtlemisega, mis rahvusvahelisse
telepilti läheb.

Toolani hinnangul tegi Eesti võit rahvusvahelisel tänavusel lauluvõistlusel 'miljardireklaami võimaluse'.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing