Delfi külastatavus kasvas mais 10 protsenti võrreldes eelmise kuuga

12. juuni 2001, 15:09

Delfi internetiportaalide külastatavus mais oli 46,9 miljonit pöördumist, mis on 10 protsenti enam, kui aprillis. Kuue portaali reklaamikäive oli 1,3 miljonit krooni, mis on 8 protsenti enam kui aprillis, teatas ettevõte.

Delfi juhatuse esimehe Ville Jehe sõnul näitas maikuu, et interneti kasutamise kasv Eestis on stabiliseerumas. Seevastu Lätis ja Leedus on kasv endiselt kiire. Tänaseks on Delfi kasutajaskonnad Eestis, Lätis ja Leedus samas suurusjärgus. Nii sai Delfi mais Eestis 19 miljonit kontakti, Lätis ligikaudu 15 miljonit ja Leedus 14 miljonit kontakti. Ka reklaamisissetulekutelt kasvasid Läti ja Leedu kiiremini kui Eesti, kuigi Eesti reklaamikäive moodustas ligi 60 protsenti kogukäibest. Võrreldes möödunud aasta maikuuga on Delfi käive enam kui kahekordistunud.

Jehe sõnul võib Eesti turul näha esimesi märke sellest, et nii kasutajate kui reklaamiraha osas on turul positsioonid suurel määral jaotatud ja muutused kuu lõikes üsna väikesed. Delfi eripäraks suuremate internetikeskkondade võrdluses võib pidada seda, et Delfi kasutajaskonnas on keskealistel ja vanematel kasutajatel tunduvalt suurem osakaal, kui teistel veebilehtedel.

'Delfi on viimase kuue kuuga oluliselt optimeerinud oma tegevust, vähendades kulutusi ligikaudu 25 protsendi võrra. Samuti on viimase kolme kuu jooksul vähenenud Delfi kahjum enam kui 30 protsendi võrra,' ütles Jehe.

ļæ½ripļæ½ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing