Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kas Delfi müügiga jäi MicroLink hiljaks?
Globaalne internetifirmade langustrend on kärpinud Delfi müügihinda aastataguselt 140 miljonilt kroonilt 50 ja 100 miljoni vahele. Delfi õige müügihetk magati maha. Praegu küll ei tea, kes võiks olla ostja, Baltikum on väike ning Delfi positsioon Venemaal nõrk. Delfi on teinud suuremaid investeeringuid kui turg kannatab, lisaks on personalikulud liiga mahukad. Delfi ärimudel on aga korralik (EPL. 15.05.2001).
Delfi peaks järsult kulusid vähendama. Delfi on teinud paljusid asju paremini kui teised, samas ei õnnestu neil endistel tingimustel kedagi laua taha saada. Delfi väidetav pikaaegne kosilane Scandinavia Online loobus ostust, kuna tal ei lähe endal nii hästi. (EPL. 15.05.2001).
Delfit ei saa võrrelda piimapudeliga. Meil on olnud umbes 30?40 eksootilise või vähemeksootilise ettevõttega kontakte, kuid me ei ole ühegagi neist läbi rääkinud. Tegemist on kitsa ärivaldkonnaga, mistõttu ei saa öelda, mis on Delfi hind. MicroLinkil ei ole selget soovi Delfit müüa. Delfi jõuab rahaliselt nulli hiljemalt 2,5 aasta pärast (EPL. 15.05.2001).