AGE sai aasta agentuuriks

Tiiu Värbu 19. juuni 2001, 00:00

Parima agentuuri tiitliga pärjati AGE Eestist, kes kogus 477 festivalile esitatud reklaami hindamisel 13-liikmeliselt rahvusvaheliselt ?üriilt kõige enam punkte.

AGE võitis ka kolm hõbehaamrit: teine koht raadioreklaami, telereklaami ning parima kampaania kategooria arvestuses.

Kuldhaamri võitis Eesti agentuuridest Kontuur Leo Burnett Radiolinja GSM raadioreklaami eest ?Vahet pole?. Samuti võitis Kontuur Leo Burnett telereklaami kategoorias pronkshaamri.

Kolmas Eesti agentuur, kes festivalil haamri välja teenis, oli McCann-Erickson ning seda välireklaamide arvestuses.

Golden Hammeri (Kuldse Haamri) festivali ?ürii esimehe, Põhja-Euroopa Euro RSCG tegevjuhi Rob Benjamensi sõnul oli reklaamide tase võrdlemisi kõrge ning teostus eelmisel aastal esitatud töödega võrreldes parem. Benjamensi sõnul hindas tema reklaamide puhul just ideede loomingulisust ja originaalsust.

?ürii liikme, TBWA/Tell loovjuhi Robert Weberi hinnangul oli nii häid kui ka halbu töid. ?Kui sa vaatad sada reklaami, siis nendest viis või kuus on väga head ning vastavad rahvusvahelistele standarditele, ülejäänud ei ole eriti head,? ütles Weber.

Kõige rohkem esitasid festivalile töid lätlased: 61 agentuuri 221 tööga. Leedust osales 21 agentuuri ühtekokku saja reklaamiga. Eesti kümme agentuuri panid hindamiseks välja 88 tööd. Venemaalt ja Ukrainast osales kaks agentuuri ning Taanist, Soomest, Venemaalt, Ukrainast, Valgevenest, Ungarist ja Rumeeniast üks agentuur.

Eelmisel aastal osales Golden Hammeri reklaamifestivalil Eestist 11 agentuuri 71 tööga. AGE Reklaam võitis telereklaamide kategoorias kuld- ning raadioreklaamide kategoorias pronkshaamri. Sotsiaalse reklaami auhinna Gemmi võitis eelmisel aastal Adell Saatchi & Saatchi.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. December 2011, 19:34
Otsi:

Ava täpsem otsing