Coca-cola usub Linnuse Kalja jätkuvasse edusse

20. juuni 2001, 14:12

Coca-cola Balti Jookide ASi marketingidirektori Aki Hirvoneni sõnul usub ettevõte kuu alguses omandatud Linnuse Kalja kaubamärgi jätkuvasse populaarsusesse tarbijate hulgas.

'Ostsime selle, sest näeme Linnuse Kaljas potentsiaali,' ütles Hirvonen. 'Kali on ju eestlaste seas 300 aastat populaarne olnud.'

Coca-cola ostis ASilt Ösel Linnuse Kalja kaubamärgi selle kuu alguses. Turu-uuringud kinnitavad, et viimased aastad müügihitt kali ning sh. ka Linnuse Kali hakkab minetama oma populaarsust tarbijate hulgas.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    10. November 2009, 00:00
    Otsi:

    Ava täpsem otsing