Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Coca-Cola: aasta algus on olnud ajaloo parim
Konkreetseid numbreid White ei avalikustanud.
?Müük on hea,? ütles White. ?Sel nädalal pole küll ilm hea olnud, kuid ehk tuleb suvi ka varsti.?
White?i sõnul sõltub Coca-Cola jookide müük tegelikult üsna vähe ilmast. ?Islandil juuakse Coca-Colat inimese kohta rohkem kui mujal, see on lausa fenomenaalne,? ütles ta.
1999. aastal oli Coca-Cola kahjum Eesti turul 20 miljonit krooni, eelmise aasta tulemusi pole firma avalikustanud.
Coca-Cola Balti Jookide ASi turundusdirektori Aki Hirvoneni kinnitusel usub ettevõte selle kuu alguses omandatud Linnuse Kalja kaubamärgi jätkuvasse populaarsusesse tarbijate hulgas.
?Ostsime selle, sest näeme Linnuse Kaljas potentsiaali,? ütles Hirvonen. ?Kali on ju eestlaste seas 300 aastat populaarne olnud.?
Coca-Cola ostis ASilt Ösel Linnuse Kalja kaubamärgi selle kuu alguses.
Senised turu-uuringud kinnitavad, et viimased aastad müügihitt kali ning sealhulgas Linnuse Kali hakkab minetama oma populaarsust tarbijate hulgas.