Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kodulehte käsitle kui firma head müügimeest

    Kodulehte üles ehitades ehk struktuuri loomisel peab klient aru saama, milleks tal on veebilehte vaja. See võib olla kas müügitoetuskanal või puhtalt firma imago kujundamise üks reklaamikanal.
    See aeg on möödas, kus tehti koduleht, kuna internet on uus ja moodne asi ning põhiline, et seal midagi ripuks.
    Kodulehe puhul tuleb juba alguses selgeks teha, milline info külastajat kõige enam huvitab või tõenäoliselt huvitab. Kas näiteks firma ajalugu või uued mobiiltelefonide mudelid? Järeldusest lähtuvalt sea kodulehe rõhuasetus. Ajapikku korrigeeri, jälgi lehe statistikat ning täienda infot selle kohta, mida enim otsitakse. Pea nõu oma veebifirmaga.
    Kahjuks oskavad praegu väga vähesed ära kasutada interneti kodulehekülge müügitoetajana. Näiteks kui müüakse mõnd toodet, siis tehakse mingi perioodi möödudes, kasvõi ühte kalendrikuud aluseks võttes, statistikat ja turundusanalüüsi. Arvestatakse iga müügiagendi tulemusi.
    Miks mitte aga käsitleda ka kodulehte kui ühte müügiagenti ehk ühte kanalit, mille kaudu paremini toodet müüa.
    Autofirmade kodulehti näiteks tuues saab statistika põhjal välja noppida, milliseid lehekülgi enim külastatakse, milliseid automudeleid kõige rohkem vaadatakse ja järelikult ka suunata rõhuasetus neile autodele. Võib-olla oleks vaja selle info põhjal ka sellele mudelile lisaks trükireklaami teha või kampaania korraldada?
    Samas näitab statistika, kuidas kodulehele on tuldud ehk kuidas leitakse üles ettevõtte koduleht internetist teiste seast. Kui edaspidi planeerida bännerikampaaniat internetis, siis milleks reklaamida seal, kust sinuni on võimalikult vähe jõutud? Rõhuasetus tuleks ikka sinna suunata, kus on enim potentsiaalseid kasutajaid.
    Paljud ettevõtted arvavad siiamaani, et kui nad tellisid staatilise ehk muutumatu kodulehe ja aeg-ajalt sinna uut infot üles riputada lasevad, said nad kodulehe üliodavalt kätte. Kui nüüd vaadata numbreid, siis staatilise kodulehe hind on esialgu odav, kuid sisu toimetamise eest võetav pärastine hooldusraha on küllalt suur. Klient maksab aasta jooksul rahuliku südamega 25% enam, kui oleks maksnud kodulehe eest, mis on dünaamiline ehk mida klient ise toimetab.
    Firmade kodulehekülgede loomisel on põhiveaks ka see, et tahetakse peita oma kontaktandmed ja isegi üldandmed kuhugi nii kaugele, et kasutaja palju vaeva nägema, enne kui numbrid üles leiab.
    Mõnikord pole lehel üldse andmeid ega telefoninumbreid ja siis imestatakse, et miks koduleht ei toimi ja miks seda laidetakse.
    Üldandmed peavad olema alati kättesaadavad ja neid võib kuvada kasvõi iga lehe allservas: aitab ju nimest, e-posti aadressist ja telefoninumbrist.
    Autor: Argo Algma
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Investeerimine ja surm: pärandamise maksunüanssidest välismaa kinnisvara konksudeni Kahjumliku investeeringu pealt tuleb maksta tulumaksu
“Isegi hea tervisega investorile ei tee paha, kui nende asjade peale mõelda,” arvab kõhedaks tegevate surma ja pärandamise teemade kohta maksuekspert Ranno Tingas.
“Isegi hea tervisega investorile ei tee paha, kui nende asjade peale mõelda,” arvab kõhedaks tegevate surma ja pärandamise teemade kohta maksuekspert Ranno Tingas.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Eesti üks paremaid juhte: uhke tunnistada, et olen palju vigu teinud “Juhi juttude” värskes saates Annika Arras
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Savisaare sõnul oli tema Tallinna tööots rohkem hobi
Tallinna linnainkubaatorilt 1500 eurot kuus tasku pistnud Erki Savisaare jaoks oli tegemist niisama lihtsa tuluga, mille jaoks vaeva ei pidanud nägema ja mis tema vallajuhi tööd ei seganud.
Tallinna linnainkubaatorilt 1500 eurot kuus tasku pistnud Erki Savisaare jaoks oli tegemist niisama lihtsa tuluga, mille jaoks vaeva ei pidanud nägema ja mis tema vallajuhi tööd ei seganud.