Siider läheb moodi, kali moest ära

25. juuni 2001, 15:09

Turu-uuringufirma Profindex tehtud uuringutest selgub, et kui siidri müük suureneb kuust-kuusse, siis viimaste aastate moejook kali on kaotamas populaarsust.

'Eelmisel aastal siidrit praktiliselt ei müüdudki, siis nüüd on aasta algusest hakanud selle müük kasvama,' ütles Profindexi tegevdirektor Margit Raid.

ASi A. Le Coq Tartu Õlletehas juhatuse esimees Tarmo Noop ütles, et kuigi Tartu õlletehas on kalja müüki 15-20 protsendi võrra suurendanud, on kaljaturg tervikuna langev turg. 'Paar aastat tagasi, kui kalja hakati tootma, oli ta huvitav ja nostalgiline toode,' ütles Noop. 'Keegi aga kalja müügiga eriti vaeva ei näinud, reklaami polnud, nii et langus on paratamatu.'

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing