Ajalehtede reklaamimaht kasvas mais ja kahanes juunis

02. juuli 2001, 12:18

Viiel juhtival lehel oli mais reklaami 1146 külge, mis on võrreldes 2000.a. maiga 61 külge rohkem ehk kasv 5,6%, teatas meediaanalüütik Toomas Leito. Samas juunis reklaamimaht kahanes.

Viiel juhtival lehel oli juunis reklaami 939 külge, mis võrreldes 2000.aasta juuniga on 6 külge ehk 0,6% vähem.

Kuue kuuga oli reklaamimaht 5740 külge, mis on 2000.aasta sama perioodiga võrreldes 84 külge ehk 1,5% rohkem.

Mais teenisid väljaanded reklaamiraha järgmiselt: Postimees - 6,3 mln kr., Äripäev 5,8 mln kr, Eesti Ekspress 5,3 mln kr, Eesti Päevaleht 4,6 mln kr, SL Õhtuleht 3,3 mln kr. ?Kõigil oli äärmiselt hea reklaamikuu. Turuliider on vaieldamatult Postimees,? kinnitas Leito.

Juunis teenisid väljaanded reklaamiraha järgmiselt: Postimees - 5,6 mln kr, Äripäev 4,1 mln kr, Eesti Päevaleht 4 mln kr, Eesti Ekspress 4 mln kr ja SL Õhtuleht 2,8 mln kr. Juuni ei olnud nii edukas reklaamikuu, kui varasemad, tõdes Leito. Turuliider on endiselt Postimees.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    10. November 2009, 00:00
    Otsi:

    Ava täpsem otsing