Leht ei rikkunud head ajakirjandustava

04. juuli 2001, 00:00

Avaliku Sõna Nõukogu arutas Vello Tambeki kaebust ajalehe Äripäev kirjutiste ?Maksupetturist puuviljaärimees sooritab uusi pettusi? (29.11.2000) ja ?Puuviljaärimees pages kohtu eest haiglasse? (6.12.2000).

Kaebuse kohaselt on isa Vello alusetult seostatud poja Ülo tegudega, mistõttu on teda enne kohtuotsust käsitletud kurjategijana ning avaldatud on eksitav informatsioon. Vello Tambek väidab, et ei ole seotud poja hiljutiste pettustega.

Äripäev esitas ASNile avaldatud faktide kinnituseks tõendeid.

Avaliku Sõna Nõukogu asus seisukohale, et Äripäev ei ole valdavalt head ajakirjandustava rikkunud. ASNil ei ole põhjust kahelda avaldatud faktide õigsuses. Küll aga ei selgu kirjutisest igakülgselt ja selgelt, kuidas on isa Vello Tambek ja tema kohta avaldatud faktid seotud poeg Ülo Tambeki kohta avaldatud konkreetse süüdistuse ja kõnealuse kohtuasjaga.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    25. November 2011, 11:41
    Otsi:

    Ava täpsem otsing