The Washington Post kirjutab järjekordsest meediaskandaalist Venemaal

06. juuli 2001, 12:19

Venemaa ühe populaarsema raadiojaama Echo Moskvõ peatoimetaja Aleksei Venediktov on valmis tagasi astuma, kui Gazprom ei vormista kirjalikult eelnevat lubadust müüa 9,5% raadiojaama aktsiatest selle töötajatele, kirjutab .

Juhul kui raadiojaam läheb Gazpromi kätte st muutub sõltumatust infoallikast praktiliselt riigile kuuluvaks, pole Venediktov ega paljud teised nõus seal tööd jätkama.

Echo Moskvõ senist kõrget taset näitab seegi, et paljud riigijuhid (viimati Jacques Chirac) on visiitide aja leidnud aega anda intervjuu ka otseeetris.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing