IBM asendab süsteemiadministraatorid tehisintellektiga

13. juuli 2001, 14:14

IBM teatas intellektuaalse programmi Virtual Help Desk väljalaskmisest, mis on võimeline teatud määral asendama süsteemiadministraatoreid.

Kompanii kaastöölised saavad Virtual Help Desk"i poole oma probleemidega pöörduda läbi brauseri. Programm saab ka tavakeeles esitatud järelpärimistest aru. Juhul, kui kasutaja poolt sisestatud andmetest on vähe, laadib programm kompuutrisse spetsiaalse programmi, mis püüab leida ja võimaluse korral ka kõrvaldada tekkinud raskused iseseisvalt.

Virtual Help Desk"i omandamine pole odav. IBM kavatseb seda müüa hinnaga mitusada tuhat dollarit koopia eest, orienteerudes sellele, et igal programmil on üle 10000 kasutaja. Programmi väljatöötajad kinnitavad, et süsteem peab vastu suurtele koormustele ja suudab töödelda 20000 päringut üheaegselt.
Virtual Help Desk on projekti eLiza üks esimesi tulemusi, kirjutab Reuters.

<#Compulenta.ru=http://www.compulenta.ru/news/2001/7/13/15718/>

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing