Tarbijad kaebavad suuremate otsingumootorite peale

18. juuli 2001, 13:30

USA tarbijagrupp Commercial Alert kaebab kaheksa interneti otsingumootori peale, kirjutab uudisteleht NewsFactorile viidates.

Föderaalsele Kaubanduskomisjonile (Federal Trade Commission, FTC) esitatud kaebuses väidetakse, et makstud kõrgemad kohad otsingunimekirjades on varjatud reklaam.

Internetikasuajate pahameelt kutsusid esile Alta Vista, AOL Time Warner ja nende Netscape otsing, Microsoft ja tema MSN otsing, Direct Hit Technologies, iWon Inc.,
LookSmart ja Terra Lycos.

Commercial Alert"i tegevjuht Gary Ruskin ütleb, et FTC peaks nõudma otsingumootoritelt reklaamide selget märgistamist, et vältida arusaamatusi.
'Inimesed arvavad, et otsingutulemused tulevad andmebaasist mingi algoritmi
tulemusel, kuid tegelikult on tegemist lihtsalt reklaamiga.'

Google, mis hiljuti võitis Webby auhinna, öeldakse patust puhas olevat, lisab minut.ee.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing