Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kodulehekülg meelitab ostma

    Interneti koduleheküljed ei too firmadele küll erilist rahalist tulu, kuid annavad klientidele piisavalt infot hilisema ostuotsuse langetamiseks.
    Saksa Auto koduleheküljel on populaarseks saamas võimalus registreerida end interneti vahendusel proovisõidule. ?Inimesed kardavad proovisõidu palumiseks teha liigset tüli ning internet on taolise kartuse peletamiseks hea vahend,? selgitab Kuivjõgi. Tema sõnul on autode müüjatele interneti kodulehekülg oluliseks müügikanaliks.
    Autosid otse internetist Kuivjõe sõnul niipea osta siiski ei saa, sest autoost on emotsionaalne tegevus, kus inimene tahab ise rooli taha istuda ja autot katsuda. Seda aga internet ei paku.
    Samal põhjusel on veebimüügil väike osa ka Mäkitorppa mobiiliketil, mille internetipoest saab osta erinevaid telefone ja tarvikuid. Mäkitorppa turundusjuhi Kai Realo sõnul on veebikaubandus telekommunikatsiooni vallas keeruline seetõttu, et igasugune liitumisleping eeldab kliendi poolt allkirja andmist. ?Seni kui digitaalallkiri ei ole üldlevinud standard, peab klient tulema mittevirtuaalsesse kauplusesse ja andma oma allkirja,? selgitab Realo.
    Realo ütlusel on Mäkitorppa kodulehekülje eesmärk pigem tutvustada erinevaid kampaaniaid, tooteid ja hinnakirja ning pakkuda meelelahutust, sest staatilisest koduleheküljest ehk n-ö külalisteraamatust internetis ei ole mingit kasu. ?Inimene läheb koduleheküljele eelkõige elamust otsima ning kokkuvõttes rahuldab teda vaid emotsionaalse info saamine,? sõnab ta.
    Mäkitorppa on oma kodulehekülje kohta saanud klientidelt positiivset tagasisidet, sest inimestel on olnud lihtsam ostuotsust langetada veebilehel oleva erapooletu info tõttu. Koduleheküljelt on abi saanud ka värsked telefoniomanikud, kes on oma probleemidele lahenduse leidnud ka telefoniga poodi tulemata.
    Vähenenud on ka kaupluste müügiväline koormus, sest näiteks hinnakirja ei pea müüjad kliendile enam telefoni teel ette lugema, sest klient on vajaliku info juba koduleheküljelt leidnud.
    Kontoritarbeid müüva Büroomeedia projektijuht Marko Tohver ütleb, et otsest kasu nende kodulehekülg ei too, sest Büroomeedia koduleheküljelt otsitakse infot toodete kohta, internetipoodi kasutatakse aga harva. Kliendid eelistavad ise kohale tulla, sest interneti kaudu tellimine võtab kauem aega, selgitab Tohver.
    Ka autokooli Alopex juhataja Jaak Alesma ütleb, et kuigi nende autokursustele saaks registreerida ka interneti kaudu, eelistavad kliendid helistada. ?Inimene saab meie koduleheküljelt info kätte ja selle asemel et seal registreerida, ta ikkagi helistab, sest see tundub kindlam,? selgitab Alesma. Autokooli kodulehekülje tegemisega sai Alesma ise hakkama, kuid ta arvab, et kõik vajaliku õpetajate, õppesõiduautode ja hindade kohta saab klient nende koduleheküljelt kätte.
    Raamatupidamisfirma Arvang OÜ juhatuse liige Tiia Lalli ütles, et nende kodulehekülg on üleval olnud vaid paar kuud. Selle aja jooksul pole nad saanud ühtegi klienti, kuid neile on oma teenuseid pakkunud teised firmad ? arvutustehnika parandamist ja printeri tahmakasseti täitmist.
    Aerofotosid tegev Endel Grensmann ütles, et aerofotode kodulehekülg on viimase kuuga kogunud üle 11 000 külastaja ja seda tänu ilm.ee portaali pandud reklaambännerile. Kuigi uudistajaid on väga palju, on kodulehekülje kaudu tellimusi tulnud poole aastaga vaid kolm-neli, tunnistab Grensmann, kes sellest numbrist ei heitu, sest tegemist on uudse alaga, mis vajab tutvustamist.
    Restorani Siam koduleheküljelt on olnud võimalik toitu tellida umbes kaks kuud. Praegu kasututakse seda veel vähe, sest me pole seda võimalust eriti reklaaminud. Keskmiselt tellitakse interneti kaudu süüa umbes kümme korda kuus.
    Põhilisteks tellijateks on meie püsikliendid, kes on meie menüüga kursis või siis inimesed, kes soovivad kodus õhtustada või külla minnes toidu kaasa võtta. Tavaliselt tellitakse mitu rooga paarisaja krooni väärtuses.
    Tellimine on lihtne ? tuleb meie koduleheküljelt soovitud toidud välja valida ja tellimus teele saata. Kui restoran on tellimuse kätte saanud, siis ta helistab kliendile tagasi, et tellimus üle kontrollida. Tihti helistavad kliendid pärast interneti kaudu tellimuse esitamist ise restorani, sest ei olda internetiühenduses kindlad. Umbes tunni aja pärast toob kuller tellitud toidu 55 krooni eest Tallinna piires kohale.
    Interneti kaudu tellimise eeliseks on see, et inimesed leiavad meie koduleheküljelt kogu menüü, info restorani ja Tai köögi kohta.
    Autor: Liina Vahemets
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Järjekordne Telia MeetUp toimub juba 30. mail
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.