Bänner-reklaami turg kasvas aastaga 100%

Inno Tähismaa 02. august 2001, 10:01

Turundusnõukoja andmetel on bänner-reklaami turg kasvanud aastaga 100%, ulatudes juulis 2,4 mln kroonini kuus.

Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga on turumaht hinnakirjajärgsetes hindades kasvanud veidi rohkem kui miljoni krooni võrra. (juuli 2000 oli kogu bännerreklaamituru maht veidi üle 1,2 miljoni krooni).

Võrreldes kevadega jätkus nii juunis kui juulis bännerreklaamiturul mahtude langus, kus turumaht langes üle 5%.

Tegelikud keskkondade reklaamikäibed on keskkonnast sõltuvalt allahindluste tõttu keskmiselt kuni 50% võrra väiksemad kui hinnakirjajärgsed hinnad. Turundusnõukoja hinnangul oli juunikuu reaalne rahaline käive umbes 1,2 miljonit krooni.

Juulikuu jooksul avaldas internetis reklaami kokku 152 firmat (juunis 182). Suurimaks reklaamijaks oli Radiolinja, edestades napilt senist liidrit Hanspanka. Eelmisel aastal samal ajal oli bännerreklaami kasutajaid kokku 114 ning suurimaks reklaamijaks oli Tele 2.

Monitooringus vaatluse all olevas 24 keskkonnas avaldasid internetis reklaamijad, juulikuu jooksul, kokku ligi 4000 reklaamipäeva (bänneripäeva), mis on 200 reklaamipäeva vähem kui juunis. Kõikidest reklaamipäevadest, kasutati suurt bannerit 2700 päeval, väikest bannerit 750 päeval ja 570 päeval staatilist bannerit.

Hetkel on olulisematest keskkondadest vaatluse alt väljas vaid Neti ja Hot.ee, kuna nende keskkondade reklaamimüügi omapära eeldab teistsugust metoodikat.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing