Bänner-reklaami turgu juhib Delfi

Inno Tähismaa 02. august 2001, 10:05

Turundusnõukoja andmetele juhib Eesti interneti reklaamiturgu Delfi, kelle turuosa rahas on 25% ja mahus 12%.

Delfi turuosa rahas püsis sarnaselt juuniga 25%, Everyday.com langes18%ni (juunis 20%) ning Mega tõusis 14%ni (juunis 13%). Esikolmikule järgnesid BNS ja WWW Wärk, vastavalt 6% ja 5% turuosaga.

Eelmisel aastal läbiviidud monitooringus, olid reklaamikeskkondadest esikolmikus: Delfi (32%), BNS (15%) ja Mega (9%).

Reklaamipäevade arvult juhib Delfi 12%ga (juunis12%), järgevad Mega 7% (juunis 7%), Everyday.com 9% (juunis 8%), BNS 6% (juunis 6%) ja WWW Wärk 5% (juunis 6%).

Kokku on reklaamituru maht rahas 1,2 mln krooni kuus ja mahus 4000 bänneripäeva kuus.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing