Reklaamiagentuuri Division müümine tõi omanikele 15 miljonit

07. august 2001, 09:00

Eesti ühe juhtiva reklaamiagentuuri Division omanikud ja loojad teenisid mullu oma firma 75 protsendi aktsiate müügist umbes 15 miljonit krooni, kirjutab Eesti Päevaleht.

Eesti Päevalehe andmeil teenisid Divisioni neli omanikku Rain Pikand, Urmas Lilleorg, Tõnu Sikk ja Andrus Lember enamusaktsiate võõrandamisega rahvusvahelise reklaamifirmade suurketi McCann-Erickson emafirmale The Interpublic Group of Companies Inc (IPG) hinnanguliselt 15 miljonit krooni.

?Müügihind on konfidentsiaalne, lõplik hind alles vormub teatava valemi alusel,? ütles Divisioni varasem suuromanik ja tuntud reklaamilooja Rain Pikand. Lõpuks möönis ta siiski, et hinna suurusjärk on õige. ?Tehingu sõlmimisel saime kätte umbes pool summast, ülejäänu laekub paari aasta jooksul.?

Enne kuulus Pikandile firmast 30 protsenti, sama palju Lilleorule. 25 protsendi aktsiate omanik oli Tõnu Sikk ning Andrus Lemberi omanduses oli 15 protsenti. Enamusaktsiate müügiga vähenesid nende osalused proportsionaalselt.

?McCann tuli siia turule, kuna nende rahvusvahelised kliendid tegid seda, neile meeldis Division ja ostsid ära,? rääkis Pikand. ?Samas ei ole juhtimises mitte kõige vähematki muutunud, kuna inimesed on nende jaoks suurim varandus.?

?Unustasime eelmisel suvel müügist lihtsalt avalikkust teavitada,? märkis Pikand. ?Firmas on kõik suurepärane, välja arvatud meie enda mainekujundus, vähestena pole meil isegi netilehekülge.?

Väidetavalt peavad Divisioni juhtfiguurid viis aastat ettevõttega seotud olema, Pikandi sõnul on kõik paindlik. ?Jäime 25 protsendi aktsiate omanikeks ja ära minna ei kavatse, saame ettevõtet lükata suunas, mis meile meeldib.?

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing