Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Audi ? ärandajate lemmik

    Autovargad viisid tänavu esimese seitsme kuuga õnnetutelt omanikelt 153 Audit, millega Saksa autotööstuse pärl tõusis Eesti ärandatud autode edetabeli tippu. Peaaegu sama palju varastati Mercedeseid ? 140 ja BMWsid ? 128.
    Tuntumate Audi-varaste ohvrite nimistus seisavad nii kümnevõistluse MMi hõbe Erki Nool kui ka Pakterminali juhatuse esimees Raivo Vare. Kummagi auto on siiski üles leitud.
    ?Audi paistab viimasel ajal oma huvitavate mudelitega silma tagasihoidlike Mercedeste ja BMWde taustal,? selgitab Audisid müüva ASi Reval Auto klienditeeninduse juht Kalju Saunoris.
    Audisid varastati tänavu peaaegu sama palju, kui müüdi uusi masinaid (137).
    ?Ka pätid tahavad korraliku autoga sõita,? lausub Aare Kirss BMWsid müüvast ASist United Motors.
    Uued BMWd on peaaegu ärandamiskindlad ja neid kaob aastas vaid mõni üksik, selgitab Kirss. ?Varastatakse peamiselt vanu kolmanda seeria BMWsid, mida himustavad nn rullnokad,? räägib ta. ?Pärast esimese habemetüüka tekkimist hakkavad nad suitsu ja narkotsi panema ning unistavad vingest autost.?
    ?Autovarastele meeldib Mercedes-Benz samadel põhjustel, miks inimesed Mercedese ostavad: kvaliteet, turvalisus ja kõrge väärtus näiteks edasimüügil,? selgitab Üllar Born ASist Silberauto. ?Varastamise puhul räägime vanadest autodest, sest uute Mercedeste varastamine on võimalik vaid siis, kui omanik on jätnud võtmed varastele kättesaadavaks.?
    Uue Mercedese võti on Borni sõnul elektrooniline pult, mille puhul näiteks titaanvõtmetega pole enam midagi peale hakata. Mercedese tippmudelitel kasutatakse pangakaardi sarnast elektroonilist võtit, mis omaniku lähenedes kaardi ära tunneb, ust avades lukud avab ning käigukangil nuppu vajutades mootori käivitab, lisab Born.
    Varaste ohvriks langevad ennekõike enne 1998. või 1997. aastat valmistatud autod, millel sageli pole signalisatsiooni, ütleb Tallinna politseiprefektuuri autojälituse talituse juhtivinspektor Igor Litvinenko.
    ?Varaste lemmikmargile Audi 100-le tehases paigaldatud signalisatsioon on vilets, mistõttu on neid kõige lihtsam avada,? selgitab Litvinenko. ?Autod veetakse lihtsalt puksiiriga minema.?
    Uute audi A4 ja A6 ärandamisvastased seadmed seevastu ületavad Litvinenko sõnul tavaliste kurjategijate oskusi. ?Kulus tervelt aasta, kui Eesti vargad õppisid uusi Audisid avama,? tõdeb Litvinenko.
    Esimene uute Audide saladusi tundev varas istub juba kuu aega Tallinnas arestimajas. Mees võeti kinni ärandamiskatsel, sest pealtnägijad teatasid kiiresti politseile.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.