Pühapäev 22. jaanuar 2017

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

A-Selver: Frederik ja ?laksud? kasvatavad jõudsalt turuosa

Inno Tähismaa 10. august 2001, 12:44

AS Tallinna Kaubamaja kontserni kuuluvad poed müüvad üha enam ASi Viru Õlle toodangut, millest Frederik Premium on tõusnud õllemarkidest müüdavuselt kolmandale kohale.

Kuivõrd Viru Õlle Frederik ja Shandy tulid müüki alles juuni keskel, siis ei ole nad märkimisväärset positsiooni veel saavutanud, kuid lühikese ajaga on Viru Õlle osatähtsus kerkinud 6,8%ni, ütles ASi A-Selver toidukaupade peaostujuht Maarika Karelson. AS Nigula Õlu nn laksude perekond on saavutanud 3% turuosa, seda peamiselt välismaiste õllemarkide müügi vähenemise arvelt.

Võrreldes möödunud aasta ja tänavuse seitsme kuuga kukkus Tartu õlletehase toodete turuosa Kaubamaja müügis juulis ligi 3% võrra 26,5% tasemele. Saku turuosa kukkus juulis 1% võrra 50% tasemele.

Võrreldes tänavuse ja möödunud aasta esimest seitset kuud on kohalike õlletootjate toodang Kaubamaja kontserni poodide klientide hulgas oma positsiooni säilitanud muutumatuna, komakohtade võrra isegi tõusnud: Saku Õlletehase osatähtsus õllede müügis oli aastal 2000 50,8% ja aastal 2001 51.38%, Tartu Õlletehasel vastavalt 29,0% ja 29,7%. Suurte õlletehaste toodangu pisuke tõus ja väikeste suhteliselt tugev turuletulek on toimunud importõlle osatähtsuse vähenemisega.

Juuli müügis oli esikohal Saku Õlletehas 50%, Tartu Õlletehas 26,5% oli teine ning Viru Õlu on tõusnud 6,8% kolmandaks, Viru Nigula 'Laksude perekonna' osatähtsus oli 3%.

A-Selver ASi ja Tallinna ning Tartu Kaubamaja klientide hulgas on praegu populaarsemad tooted Saku Originaal ja A Le Coq Premium, kolmandale kohale on tõusnud juba Premium.

�rip�ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing