Laupäev 10. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Liviko endiselt Eesti viinaturu liider

15. august 2001, 12:49

AS Liviko on jätkuvalt nii Eesti viinaturu kui kogu piiritusjookide turu liider, selgub Viina Liidu värskest aruandest.

Liviko turundusdirektori Janek Kalvi sõnul on Liviko turuliider nii kogu
kange alkoholi osas 37,1% suuruse turuosaga kui ka ainult valge viina osas
31,4% suuruse turuosaga. Liviko müüs juulis 132 300 liitrit viina ja kokku
202 500 liitrit kangeid alkohoolseid jooke.

?Võrreldes juunikuuga on Liviko oma turuosa suurendanud kogu piiritusjookide
turul 10% ning viinaturul 9% ,? selgitas Kalvi.

Liviko toodab alkohoolseid jooke 25 kaubamärgi all, millest 7 on valged
viinad, 10 liköörid ja 8 muud alkohoolsed joogid. Liviko kaks tuntuimat
kaubamärki Viru Valge ja Vana Tallinn moodustavad firma siseturu
müügikäibest vastavalt 23% ja 15%.

Sel kevadel hakkas Liviko paigaldama oma toodetele kõrgtehnoloogilisi
hologrammkleebiseid, et sel viisil kaitsta tarbijate tervist ning ettevõtte
turupositsiooni võltsingute ja salaviina eest. Spetsiaalselt Liviko
tellimusel välja töötatud hologramm on oma tehnoloogiliselt tasemelt
võrreldavad näiteks rahatähtede kaitseks kasutatavatega ja neis on esimest
korda maailmas tira?eeritud kommertskasutusele võetud animeeritud
laserloetav element.

Liviko uuendas juuni algul täielikult üht oma tuntumat ja pikaajalisemat viinabrändi ?Viru Valge?, et teha sellest 2002. aasta jooksul kohalikul turul enammüüdav Eesti identiteeti kandev viin. ?Viru Valge välisilme uuendamine oli loomulik jätk eelmisel sügisel Liviko uute omanike eestvõttel läbi viidud üleminekule kõrgkvaliteetse importpiirituse kasutamisele,? selgitas Liviko
turundusdirektor Janek Kalvi.

AS Livikol on ligi 1500 aktsionäri, aktsiate kontrollpakk (96,6%) kuulub NG
Investeeringute AS-le.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing