Laupäev 10. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Business-to-business reklaamimaht väheneb

21. august 2001, 10:34

Meediaekspert Toomas Leito uuringu kohaselt on ettevõtjalt-ettevõtjale suunatud reklaamide maht viimastel nädalatel vähenenud, mis võib olla märk majanduse jahtumisest.

Kõigil oli 31. nädalal veidi rohkem reklaami kui mullu samal nädalal, v.a. Äripäev.

'Võrreldes 2000. a. 32. ärinädalaga suurenes reklaamimaht 8,3 külge ehk 5,3%. Tasapisi reklaamimaht suureneb. Seega suvine põhi jäi 30. ärinädalasse nagu mullugi,' kirjutab Leito.

Taaskord hea reklaaminädala tegi SL Õhtuleht edestades mahult kõiki konkurente, s.h. Eesti Päevalehte tervenisti kümne küljega. Oluliselt parema tulemuse mulluga võrreldes tegi ka Eesti Ekspress, Äripäev oli aga lahjem. Äripäevas oli 12 külge ametlikke teateid.

Võrreldes 2000. a. 33 ärinädalaga suurenes reklaamimaht 3,8 külge e. 2,4%.
Eelmise nädala optimistliku kommentaariga võrreldes tuleb lisada pessimistlikumaid toone.

Võrreldes eelmise aasta sama nädalaga on enam reklaami SL Õhtulehel, Eesti Päevalehel ja Postimehel, natuke vähem Eesti Ekspressil ja märgatavalt vähem Äripäeval ( langus 5,9 külge e. 17%).

Äripäeva tulemi viib alla b-to-b reklaami nõrkus ? vähenemine eelmise aastaga võrreldes 5,7 külge e. 27%, neljal lehel(EPL, PM, ÄP, EE) tervikuna on vähenemine 12,2 külge e. 28%. Teiste sõnadega firmad ei ole sessoonsusest väljunud piisavalt kiiresti. 'Kas siin näha ka majanduse jahtumist? Ilmselt on vara midagi öelda. Aga hea märk see küll ei ole,' teatab meediaekspert.

Võimalik, et Äripäeva kõrged reklaamihinnad võivad ka pärssivalt mõjuda, toob Leito välja ühe võimaliku põhjuse.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing