Esmaspäev 5. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Akropoli kaubamärk kaob turvaturult

22. august 2001, 08:51

Turvafirmade ESS Eesti ja Akropol A ühinemise tulemusena võetakse suund kahele kaubamärgile ? ESSile ja tema emafirmat tähistavale Falckile, Akropol kui kaubamärk kaob edaspidi Eesti turult.

ESS Eesti juhatuse esimees Peeter Tohver küll kinnitas, et esialgu jääb alles ka Akropoli kaubamärk, kuid selle reklaamimisele enam vahendeid ei kulutata. Kui praegu liigutakse selles suunas, et tutvustada võrdselt nii ESSi kui ka Falcki kaubamärki, siis edaspidine eelistus oleneb juba otseselt Eesti turvaturul juhtuvast, sõnas Tohver.
Ehkki ESS Eesti ja Akropol A bilansid liidetakse alates järgmise aasta 1. jaanuarist, on need kaks turvaettevõtet tegutsenud ühiselt juba mitu aastat.
Ka mõlema firma omanikud, kes otsustasid ühinemise lõplikult selle aasta 1. augustil, on laias laastus kattuvad ? laias laastus kaks kolmandikku aktsiatest kuulub alates 1998. aastast rahvusvahelisele kontsernile Falck Group, kes ostis need valdava osa järelejäänud aktsiate omaniku Urmas Sõõrumaa käest.
Kahe turvafirma ühinemise tulemusena kujuneb ESS Eesti turuosaks Peeter Tohveri hinnangul 55 protsenti. ?Mõistagi on võimalik tuvastada meie domineerivat turuosa, kuid küsimus monopoliseadusega keelatud monopoli tekkest kuulub pigem filosoofiliste probleemide valda,? nentis Tohver.
Jõudsalt arenenud OÜ Turvateenistus Alfastar direktor Kirill Samsonov tõdes, et turvaturul ei too ESS Eesti ja Akropoli ühinemine mingeid muudatusi.
?See on juba paar aastat teada, et sisuliselt on tegu ühe firmaga, kelle mehed tegutsesid siiani küll erinevat värvi vormis,? ütles Alfastari juht. ?Paljude klientide jaoks on ühinemine muidugi hea uudis, sest ESS Eesti turvateenuste võrk laieneb veelgi. Samas on aga tegu suurfirmaga, kus suhted klientidega ei saa enam kuigi tihedad olla.?

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing