Akropoli kaubamärk kaob aegamööda turvaturult

Peeter Raidla 23. august 2001, 00:00

ESS Eesti juhatuse esimees Peeter Tohver küll kinnitas, et esialgu jääb alles ka Akropoli kaubamärk, kuid selle reklaamimisele enam vahendeid ei kulutata. Kui praegu liigutakse selles suunas, et tutvustada võrdselt nii ESSi kui ka Falcki kaubamärki, siis edaspidine eelistus oleneb juba otseselt Eesti turvaturul juhtuvast, sõnas Tohver.

Ehkki ESS Eesti ja Akropol A bilansid liidetakse alates järgmise aasta jaanuarist, on kaks turvaettevõtet ühiselt tegutsenud mitu aastat.

Ka mõlema firma omanikud, kes otsustasid ühinemise lõplikult selle aasta 1. augustil, on laias laastus kattuvad ? kaks kolmandikku aktsiatest kuulub alates 1998. aastast rahvusvahelisele kontsernile Falck Group, kes ostis need valdava osa järelejäänud aktsiate omaniku Urmas Sõõrumaa käest.

Kahe turvafirma ühinemise tulemusena kujuneb ESS Eesti turuosaks Peeter Tohveri hinnangul 55 protsenti. ?Mõistagi on võimalik tuvastada meie domineerivat turuosa, kuid küsimus monopoliseadusega keelatud monopoli tekkest kuulub pigem filosoofiliste probleemide valda,? nentis Tohver.

Jõudsalt arenenud OÜ Turvateenistus Alfastar direktor Kirill Samsonov tõdes, et turvaturul ei too ESS Eesti ja Akropoli ühinemine mingeid muudatusi. ?See on juba paar aastat teada, et sisuliselt on tegu ühe firmaga, kelle mehed tegutsesid siiani erinevat värvi vormis,? ütles Alfastari juht.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
25. November 2011, 11:49
Otsi:

Ava täpsem otsing