Eesti vanim alkoholitootja Liviko oli juulis turuliider nii viina kui kogu kange alkoholi osas.

">

Liviko suurendas turuosa kümnendiku võrra

23. august 2001, 16:09

Eesti vanim alkoholitootja Liviko oli juulis turuliider nii viina kui kogu kange alkoholi osas.

Liviko turundusjuhi Janek Kalvi sõnul suurendas ettevõte juulis oma turuosa juuniga võrreldes piiritusjookide turul 10 protsenti ja viinaturul 9 protsenti. Edu põhjustena nimetas ta toodangu kvaliteedi parandamist, turvahologrammi kasutuselevõttu ja Viru Valge 'uut tulekut'.

Juulis oli Liviko turuosa kogu kange alkoholi osas 37,1 protsenti ja ainult valge viina osas 31,4 protsenti. Kokku müüs Liviko juulis 132 300 liitrit viina ja kõiki alhhoolseid jooke kokku 202 500 liitrit.

Liviko toodab alkohoolseid jooke 25 kaubamärgi all, millest 7 kuuluvad valgele viinale.

ASi Liviko 7 kuu käive oli 181 mln ja kasum 15,3 mln krooni. Ettevõttel on ligi 1500 aktsionäri, aktsiate kontrollpakk kuulub 96,6 protsendiga NG Investeeringute ASile.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing