Sügisene rõivamess jääb ära

23. august 2001, 12:08

Sel sügisel jääb ära traditsiooniline rõivatootjate kontaktüritus Tallinna Moepäevad, sest korraldajad on välja töötamas uut, peamiselt laiale tarbijale mõeldud moesündmust.

Uue sündmuse kontseptsiooni kohaselt kaob senine messivorm, kus ettevõtted on esindatud stendidega, sest firmadel on püsivad koostööpartnerid ning uute kontaktide otsimise vajadus on langenud, ütles ürituse korraldaja OÜ Balti Rõivamess tegevjuht Anu Kikas.

Kikas prognoosib osalevate firmade ringi laienemist moega kaudselt seotud firmade arvelt, kuna ettevõtmine pakub osalejatele senisest mitmekesisemaid presenteerimise võimalusi.

Sündmuse ligi poole miljoni kroonine eelarve moodustub Kikase sõnul peamiselt osalemistasudest.

Järgmise aasta alguses toimuva sündmuse rõhuasetus on showl. Näha saab nii müügilolevaid rõivaid kui uue hooaja trende.

Suuremad rõivatootjad on ürituse kontseptsiooni juba heaks kiitnud, ent täpne toimumisaeg ja koht on veel lahtine.

Möödunud kevadel Sakala keskuses toimunud Tallinna Moepäevadel osales umbes 50 firmat. Kahe päeva jooksul külastas moepäevi 3000 inimest.

OÜ Balti Rõivamess peamised osanikud on Eesti suuremad rõivatootjad Baltika, Sangar, Klementi ja Bastion.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing