Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Uus turundusuuringu raamat
Juuli keskpaigast alates on raamatupoodides müügil Ann Vihalema raamat ?Turundusuuring?.
Õpikustiilis kirjutatud raamatus antakse ülevaade turundusuuringu olemusest, uuringu isetegemisest või tellimisest, turundusuuringu liikidest ning uurimise etappidest. Autor ütleb raamatu sissejuhatuses, et väljaande sihtrühmaks on kõik turundusest ja sellealasest uurimistööst huvitatud lugejad: firmajuhid, turundusspetsialistid, üliõpilased, algajad turundusjuhid. Võrreldes aasta alguses ilmunud Rein Sirkeli raamatuga ?Turundusuuringud?, on Ann Vihalema raamat akadeemilisem ning mõeldud ilmselt eelkõige ülikooli õppevahendiks.