Neljapäev 8. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Põltsamaa Felix investeeris majoneesi tootmisse 6,5 miljonit krooni

Inno Tähismaa 30. august 2001, 12:31

Eesti juhtivaid toiduainetööstuse ettevõtteid AS Põltsamaa Felix lõpetab septembri keskel majoneesitootmise uuendamise esimese järgu, mille käigus on ettevõte investeerinud majoneesi tootmisliinidesse ja tooteturvalisuse tagamisse kokku 6,5 miljonit krooni.

Mahlu, moose, sinepit, majoneesi, marineeritud kurke ja veini tootva ASi Põltsamaa Felix tegevdirektor Andres Koern ütles, et majoneesitootmise kaasajastamise esimene etapp lõpeb septembris uue pudelikorkimismasina käivitamisega. ?Esimesed suuremad investeeringud majoneesitootmisesse kogumahus 6,5 miljonit krooni on sellega tehtud, kuid investeerimisplaan pole tervikuna veel täidetud,? märkis Koern. Majoneesitootmisesse tehtud investeeringute tasuvusajaks on ettevõte arvestanud 5 aastat.

Põltsamaa Felix keskendus firma esindaja teatel esimeses etapis eelkõige tooteturvalisuse tagamisele, mis on olnud ettevõtte prioriteet juba selle loomisest peale 1993. aastal. Andres Koerni sõnul on Põltsamaa Felix juurutanud ka kvaliteedi juhtimise süsteemi HACCAP, mis on ettevalmistavaks etapiks ISO standardi taotlemisel. Käesoleval aastal plaanib firma majoneesi tootmise täiustamisse veel investeerida.

Septembri keskel käivitab Põltsamaa Felix majoneesitootmises uue pudelikorkimisseadme, mille maksumus on üle 0,5 miljoni krooni. Uus
pudelikorkimismasin paigaldab pudelisuule koos korgiga ka fooliumkile, mis annab ostjale täiendava kindluse, et pudelisse pole tootmisprotsessi järgselt sattunud võõraineid. Tootmine uute seadmetega algab septembri keskel ning senisest turvalisemates pakendites tooted jõuavad plaani kohaselt turule juba septembri lõpus.

AS Põltsamaa Felix ostis majoneesi tootmise ja kaubamärgi Formeer 2000. aasta veebruaris, misjärel viidi Eesti tuntuima kaubamärgiga majoneesi tootmine üle Tallinnast Põltsamaale. Formeer on Eestis enimmüüdud majonees, mille turuosa ulatub hetkel 25 protsendini. Põltsamaa Felix plaanib tänu tehtud investeeringutele ja tooteturvalisuse tõstmisele suurendada Formeeri turuosa järgmisel aastal kuni 35 protsendini.

AS Põltsamaa Felix on Eesti juhtivaid toiduainetööstuse ettevõtteid, mille käive kasvas 2000. aastal ligi 30%, oli ulatudes üle 90 miljoni Eesti krooni. Firmas töötab hetkel 120 inimest. Ettevõtte tuntuimad kaubamärgid on Felix, Põltsamaa ja Ekströms, kalatoodete kaubamärk Abba, mahlajookide kaubamärk Fun Light ning majoneesi kaubamärk Formeer.

Põltsamaa Felixi kuulub põhjamaade suurimasse toiduainetööstuse gruppi Orkla Foods, mille käive oli 2000. aastal rohkem kui 10 miljardit Norra krooni, kontsernis töötab ligi 6000 inimest.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing