Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Viimase hetke reisid pakuvad nii ootamatusi kui kiiret lõõgastust

    Reisisoov võib tulla üleöö ning nii juhtub perekond Vahtral paaril-kolmel korral aastas. Siis püüab Andres kiirelt leida internetist sobiva reisipakkumise ning võtab ühendust mõne reisibürooga.
    Üks põhjustest, miks Vahtrad eelistavad viimase hetke reise, on soodsad hinnad: selle võrra jõuab ka maailmas rohkem ringi vaadata. ?Raha ja aeg esimesena ning seejärel vaatame, kas pakkumised sobivad,? selgitab Anne Vahtra.
    Viimati Garda järve ääres puhanud Andres ning Anne jäid reisiga igati rahule, sest koos tütardega maksis reis neljale inimesele vaid kolmandiku kataloogihinnast. Sama moodi meenub paari aasta tagune nädal Kreekas, mille ühe koha viimase hetke hind oli vaid tuhat Soome marka.
    Eelistatumad reisid saavad alguse Helsingist. ?Oleme käinud ka Stockholmi kaudu Ameerikas, kusjuures Tallinnast Stockholmi lend tuli kallim kui lend Stockholm-Oslo-Miami, aga Helsingi kaudu tuleb odavam,? nendib Andres. Eelmise aasta jõulude ajal olid abikaasad sunnitud Helsingis ka ööbima, sest lennuk Vantaa lennuväljalt väljus varahommikul kell kuus. Suuremad kulud tasusid aga ära ? omaette elamuse andis jõulumeeleolus Helsingi. ?Selline püha, et lind ka ei lennanud,? meenutab Andres.
    Hermann Reiside hanke- ja lepingujuhi Marianna Kirschbaumi sõnul ei ole kõik inimesed nn viimase hetke reisidest huvitatud. ?Viimase hetke pakkumised vastavad oma nimetusele ning nendest huvitatud klient peab olema valmis kiirelt reageerima ja kohvrit pakkima,? märgib Kirschbaum.
    Ka ei pruugi viimase hetke reisipakkumised olla alati odavad. Kui suvi on vihmane, tahavad inimesed sügisel sõita soojale maale ning reisikorraldajad ei pruugi hindu palju alla lastagi. Sel sügisel on Kirschbaumi sõnul väga hästi läinud neil reisileminejatel, kes on leidnud sobiva pakkumise ?kaks ühe hinnaga?.
    Wris Toursi tegevdirektor Margit Rebane-Pent peab viimase hetke reiside kõige suuremaks ohuks pettumist hotellis. ?On juhtunud, et kliendid vahetavad kohapeal hotelli. Siis rahalist võitu muidugi ei ole,? lisab Rebane-Pent.
    Pakutav säästu- ehk loteriimajutus, mille korral annab reisikorraldaja ööbimiskoha teada tihti alles sihtpunktis, sobib eelkõige neile, kel meeldib sukelduda tundmatusse.
    ?Kui ei ole tõesti niivõrd kõrgeid soove majutusele, siis tasub viimse hetke reise võtta,? kinnitab Andres Vahtra. Viimased kolm reisi on Vahtrad ööbinud nelja- ja viietärnihotellides. Gardasse sõites nad küll kartsid, et tütred majutatakse eraldi, lausa teise linna, aga siiski nii ei läinud ? kogu pere majutati paari kaupa sama hotelli eri korrustele. Päris kehva majutust nad ei mäletagi. ?See on mingil määral õnneasi,? tõdeb Anne Vahtra.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Kui “info ei liigu” ehk miks õppida juhina arenemiseks kommunikatsiooni
“Info ei liigu!” Kõik juhid on seda etteheidet kuulnud, see kõlab refräänina igas organisatsioonis. Juhina oli selle kuulmine frustreeriv, kommunikatsiooniteadlasena pakub see samas ka natuke nalja. Mis asi on info? Nähtavasti see, mis kunagi piisavalt ei liigu.
“Info ei liigu!” Kõik juhid on seda etteheidet kuulnud, see kõlab refräänina igas organisatsioonis. Juhina oli selle kuulmine frustreeriv, kommunikatsiooniteadlasena pakub see samas ka natuke nalja. Mis asi on info? Nähtavasti see, mis kunagi piisavalt ei liigu.