Tallinna olmekiirabi leidis esimesed kasutajad

03. september 2001, 12:31

Täna tööle hakanud, tallinlastele mõeldud uus olmemurede abitelefon 1345 leidis esimesed kasutajad.

Nagu teatas Raepressile dispet?er Erika Valdmann, oli esimene helistaja vanainimene, kelle koduaknad olid sisse löödud ning kes küsis,
kust abi saada. Samuti anti Tallinna Abikeskusele teaada ühest kohast, kus
sissesõit keelatud, kuid vastav märk üles panemata.

Praeguse seisuga saab lühinumbrile 1345 helistada Eesti Telefoni, EMT ja
Radiolinja võrgust. Päeva jooksul peaks selguma, millal saab numbrile 1345
helistada ka Q GSM võrgust.

Tallinna Abitelefoni kaudu saab kutsuda abi ootamatute ja kiiret lahendamist
vajavate tehniliste olmeprobleemide korral. Ühtlasi saab Tallinna
Abitelefoni kaudu anda linnale operatiivset teavet kiiret parandamist
vajavatest olukordadest avalikes kohtades.

Tallinna Abitelefonile helistamise eest tasub helistaja kohaliku kõne
minutihinna järgi.

Ühtse dispet?erteenistuse loomine oli ka üks linnavalitsuse tänavustest
prioriteetidest. Sel aastal eraldati linnaeelarvest teenuse käivitamiseks 2
miljonit krooni.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing