Äripäevalt reklaamiturul kõva tulemus

10. september 2001, 09:06

Kõva tulemuse tegi eelmise nädala reklaamiturul Äripäev, seda nii teiste väljaannetega võrreldes kui ka eelmise aasta oma tulemusega võrreldes, kasvatades reklaamimahtu 21%, hindab meedianalüütik Toomas Leito.

Kahvatu tulemuse tegi Postimees, kes on pikka aega turuliider olnud (suvel vaheldumisi SL Õhtulehega). Isegi Eesti Päevaleht edestas Postimeest, nentis Leito. Äripäevas oli 12 külge ametlikke teateid.

Uusi kampaaniaid tuli robinal: Ühispank(õppelaen), Rocca al Mare Mööblimaja, Microlink ja Ordi, telefonikataloogid Eesti Ettevõtted ja Ärikataloog, Renault, Euroshop, Metaxa, Telering ja Mäkitorppa. Tähelepanu pälvib arvutifirmade ja mobiilimüüjate aktiviseerumine. Esimesed on mõnda aega varjusurmas olnud, hindas Leito.

ļæ½ripļæ½ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing