Delfi alustas kampaaniat -Teata salaviinast!-

11. september 2001, 10:54

Eesti suurim internetiportaal Delfi alustas kampaaniaga 'Teata salaviinast!', mille käigus kutsutakse inimesi üles andma Delfis loodud spetsiaalse rubriigi kommentaarides vihjeid salaviina müügipunktide kohta.

Esimeste tundidega olid inimesed andnud juba üle saja vihje salaviina müügipaikade kohta üle Eesti.

Delfi peatoimetaja Mart Puki sõnul loodi antud rubriik kasutamaks ära Delfit kui suurima inimeste tagasisidega meediakanalit. Delfi internetiportaali külastab ligikaudu 100 000 inimest päevas ning ligikaudu 15% neist kirjutavad ka Delfisse kommentaare. 'Oleme ka varem kogenud, et Delfi omapära on selles, et ta võimaldab koguda kiirelt suure hulga inimeste arvamusi või informatsiooni ning me oleme avatud kasutamaks seda äraühiskonna parandamiseks,' ütles Pukk.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing