Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
ES Sadolinil läheb järjest paremini
Ettevõtet selle asutamisest alates 1993. aastal juhtinud Rein Reile on 2000. aasta tulemustega rahul ning mainib, et tänavune aasta tuleb veelgi parem.
Maailma suurima värvitootja Akzo Nobeli kontserni jaoks, millesse ES Sadolin kuulub, on Eesti kõige väiksem turg. Põhirõhk on suunatud Venemaale, Ukrainasse, Lätti ja Leetu. Kuigi Eestisse jääb toodangust umbes 20, ei tähenda see Reile sõnul seda, nagu neil siin ambitsioone ei oleks. ?Lihtsalt investeeringute tasuvus on ehk mõnel teisel turul suurem,? nendib Reile.
Eestis on ES Sadolini turuosa 30?40. ?Me ei eeldagi, et peame siin dramaatiliselt kasvama, kuid oma positsioone oleme kindlustanud,? räägib Reile.
Konkurentidest jälgitakse häid kolleege Baltic Colorist. ?Ka nemad on rahvusvahelise taustaga firma, siin tajume ühtepidi mõtteviisi sarnasust ja teistpidi ka konkurentsi,? nendib Rein Reile.
ES Sadolini edu põhjuseks peab Rein Reile nii piisavaid investeeringuid kui ka väga head meeskonda. ?Seltskond, kes meie äri juhib, on koos töötanud juba peaaegu kümme aastat. Üks meie hea käekäigu põhjuseid on ka asjaolu, et oleme olnud õppimisvõimelised. Oleme suunanud n-ö tagalast tulnud tarkust meie turule ? Akzo Nobeli kontsernis on meil kasutada väga suure ettevõtte, maailma turuliidri tarkus ja kogemus nii turunduse kui ka tehnika alal,? räägib Reile.
ES Sadolin on ka Tartu, Pärnu ja mitme teise Eesti linna värvikampaania algataja. Värvikampaania näol, mille käigus majaomanikud saavad odavamalt värve osta, on tegemist hea turundusvõttega, sest nagu ütleb Reile: ?Turundusest asi algab, sest toota on lihtne, aga müüa on kunst.?