Äripäev suurendas jõuliselt reklaami turuosa

Raimo Ülavere 17. september 2001, 08:36

Eelmisel nädalal suurendas Äripäev jõuliselt oma turuosa trükimeedia reklaamiturul, olles teist nädalat järjest turuliider, selgub ajalehtede reklaamiturgu jälgiva Toomas Leito ülevaatest.

Omavahelises võrdluses võttis Äripäev eelmisel nädalal 29% reklaamilehekülgedest, turuosalt teine oli Päevaleht 20%ga ning kolmas Postimees 18%ga. Selle aasta kaheksa kuu keskmised turuosad olid vastavalt ÄP 21%, EPL 20%, PM 21%, SLÕL 20% ja EE 18%. Seega on järsult turuosa suurendamas Äripäev ning turgu kaotamas Postimees.

Leito analüüsi järgi vähenes eelmisel nädalal võrreldes 2000.aasta 37. ärinädalaga reklaamimaht 1,7 külge ehk 0,7%. Võrreldes eelmise aastaga tegi suurima tõusu aga Eesti Päevaleht +7,3%, ÄP tõus eelmise aastaga võrreldes oli pisut üle 6%ndi. Teised lehed kukkusid: SL Sõnumileht - -2,2%, Postimees - -4,4% ja Eesti Ekspress - -13,8%.

ļæ½ripļæ½ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing