Turismiturunduse raamat on jäänud märkamatuks

ÄP 18. september 2001, 00:00

200-leheküljelises raamatus kirjutatakse eelkõige turismiturunduse eripäradest, situatsioonianalüüsist, turundusuuringust, turundusplaani arendamisest, turunduse juhtimisest ja eelarvest, hinnakujundusest, programmimisest, reisikaubandusest, reklaamist turismiturunduses, bro?üüridest, isiklikust müügist ja müügitoetusest. Raamatuga tutvunud Bona Reiside juhatuse esinaise Merle Ermi hinnangul on hulgaliselt ülesandeid sisaldav raamat hea abimaterjal eeskätt turismi õppivatele noortele ja oma äri alustavatele turismiettevõtjatele. ?Midagi uut ja vajalikku leiab sellest õpikust iga turismiga tegelev inimene,? ütles Erm. ?Loodan, et selle raamatu jaoks kirjutamata jäänud, aga väga vajalik peatükk ? virtuaalne turismiturundus ? peatselt trükki jõuab,? lisas Erm.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. December 2011, 19:34
Otsi:

Ava täpsem otsing