Reede 9. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Telefonirike kestab paar päeva

Tarmo Riisenberg 20. september 2001, 00:00

Sellisel juhul on põhjust helistada rikketelefonil ning kurta oma muret. Kui kiiresti peaks aga telefoniteenuse pakkuja olema võimeline parandama telefoniühendusega seotud rikked?

Eesti Telefoni pressiesindaja Anu Vahtra sõnul võtab Eesti Telefoni riketetelefoni 160 päevas keskmiselt vastu umbes 700 telefonikõnet, mis ühel või teisel moel puudutavad telefoni tummaksjäämist või probleeme helistamisel. ?Tavaliselt on rohkem kõnesid just kuu teisel poolel, mil inimesed kurdavad telefoni tummaksjäämise üle, kuid siis on põhjuseks tavaliselt see, et pole piisava tähelepanuga uuritud oma telefoniarvet ja telefonid on lihtsalt välja lülitatud,? kinnitab ta. Ka on jätkuvalt probleeme sellest, et kaugkõnede puhul ei tea inimesed, kuhu tuleb kaugekõne valimisel panna 0. ?Nii ongi, et riketetelefon on vahel tegelikult rohkem infotelefoni eest,? lausub Vahtra.

Tõsiste telefonirikete puhul on Eesti Telefon võtnud endale eesmärgiks lahendada probleemid hiljemalt kahe ööpäeva jooksul, kauem lahendamist ootavate probleemide korral tehakse tagasiarveldusi kuutasus aja eest, mil polnud helistada võimalik. ?Konkreetsete juhtumite korral on muidugi võimalikud ka eraldi lahendused,? kinnitab Anu Vahtra.

Teised suuremad telefoniteenuse pakkujad, Uninet, TELE2 ja STV kasutavad oma teenuste edastamiseks peamiselt Eesti Telefoni telefoniliine, seega on ka liinirikete puhul vaja pöörduda Eesti Telefoni riketesse. Muude ühendusprobleemide puhul on vajalik aga juba otsene pöördumine telefoniteenuse pakkuja poole.

TELE2 klienditeenindaja Stiina Liivranna sõnul tehakse nende poole pöördumisel kõigepealt kindlaks, kas viga on Eesti Telefoni võrgus või on probleem TELE2-poolne. ?Juhul kui viga on meiepoolne, siis asuvad tööle tehnikud ja probleem peaks saama mingi lahenduse hiljemalt 42 tunni jooksul,? kinnitab Liivrand. Suuremate probleemide puhul teavitatakse klienti võimalikust ajast, mille jooksul tema probleem peaks lahenduse saama. Helistajaid, kes kurdavad tehniliste probleemide üle, on tavaliselt rohkem siis, kui mingil tehnilisel põhjusel pole võimalik helistada mõnda riiki, päevas helistab aga telefoniühendust puudutavate muredega klienditelefonil kaks-kolm inimest.

Juhul kui TELE2 klient on sunnitud sel ajal tegema oma kõnesid läbi kallima võrgus, siis on Stiina Liivranna sõnul olemas ka võimalus nende kompenseerimiseks, kuid kõik sõltub konkreetsest juhtumist, ?Sellisel juhul tuleb kirjutada avaldus ning selle põhjal otsustatakse, mis edasi saab,? kinnitas ta.

Unineti klienditeenindaja Priit Timpsoni sõnul tuleb Unineti telefoniteenuse kasutajal probleemide korral pöörduda nende klienditelefonile 0 800 2244. ?Enne tasuks siiski veenduda, kas probleem pole mujal, näiteks Eesti Telefoni liinides, sest ühenduse saamiseks Uninetiga kasutatakse just neid telefoniliine,? kinnitab Timpson. Juhul, kui probleem pole Eesti Telefonis, hakkab probleemiga tegelema Uninet. Tõsisemate rikete likvideerimine võtab tavaliselt aega paar-kolm tundi.

inimesed ei oska kõnesid läbi Uninenti võrgu õieti valida. Tõsisemate tehniliste probleemide lahendamine peaks aega võtma maksimaalselt kaks tundi.

STV puhul tuleb telefoniühendust puudutavate probleemidega helistada 24 tundi ööpäevas aktiivsel oleval dispet?ertelefonil 6056500. STV sekretäri Tatjana ?uhhalova sõnul on suuremate rikete kõrvaldamise aeg maksimaalselt kolm päeva, väiksemad rikked peaksid saama kõrvaldatud kolme-nelja tunniga.

_____________

kasutaja
LAURI LEPALAAN
kaupluse Panther Jalgrattad juhataja

  • Meil kadus telefoniühendus kaabli katkemise tõttu ära eelmise nädala esmaspäeval. Algselt teatas Eesti Telefon küll, et rikke parandamisega läheb aega kuni septembri lõpuni, kuid pärast mitut telefonikõnet tehti neljapäevaks ühendus siiski korda. Neli päeva telefonikatkestust pole meie jaoks küll midagi hirmsat, sest rattahooaeg on selleks aastaks peaaegu lõppenud, kuid probleeme võis olla samas majas olnud teistel ettevõtetel ja nende rahaline kaotus oli tõenäoliselt päris märgatav. Kuna probleemi lahendamiseks anti meile uus telefoninumber, siis kompensatsiooniks pakkus Eesti Telefon meile vana telefoninumbri tasuta ümbersuunamist.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. December 2011, 19:34
Otsi:

Ava täpsem otsing