Reede 2. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Viinatootjad vahetavad korke

24. september 2001, 07:11

Pärnumaa salaviinatragöödia surub legaalseid viinategijaid enda toodangut paremini märgistama, kirjutab Eesti Päevaleht.

?Oleme eeskätt viimastel päevadel väga tõsiselt arutanud turvalisust tõstvate elementide lisamist oma toodetele,? märkis viinaturul keskmike hulka kuuluva Remedia kommertsdirektor Sirje Potisepp.

?Võltsijad kasutavad eeskätt lihtsalt värvitud korke, seetõttu oleme otsustanud just korkide peale rõhuda.?

Remedia vahetab Potisepa sõnul poole aasta jooksul välja ettevõtte kõikide toodete korgid, muutes neid kirjumaks.

Hologrammi paigaldamine on Potisepa sõnul samas liialt kulukas investeering. ?Seda me ei saa endale lubada,? lausus ta.

Hetke viinaturu ühe liidri Onistari nõukogu esimees Aleksander Skoblov kinnitas, et nemad on enamiku juba teinud toodete turvalisemaks muutmiseks. ?Tegelikult katsetas Onistar hologrammi juba ammu enne Livikot, kuid pärast kolm kuud kestnud uurimistööd loobusime sellest plaanist,? märkis Skoblov. ?Meile tundus, et see ei anna turul vajalikku tulemust.?

Onistar paigaldab nüüd kõikide toodete ümber markeeritud termokilekapslid. ?Üksnes Vodka Vera puhul alles rakendame kileümbrise kasutamist.?

Hiljuti toodete eristamise kaasaegsete hologrammide abil ette võtnud Liviko juht Udo Themas peab just seda käiku neile suurt edu toonuks. ?See oli küll kulukas ettevõtmine, kuid on tõsiselt kasu toonud.?

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
09. November 2009, 23:00
Otsi:

Ava täpsem otsing