Laupäev 10. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Suur osa mainekujundusrahast jääb Eestisse

25. september 2001, 16:13

Eesti brändi välja töötama valitud Inglise turunduskommunikatsiooni firma Interbrand Newell and Sorrel pakkumine näeb ette kohalike firmade kaasamist protsessi.

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse mainekujunduse projektijuhi Evelin Int Lamboti sõnul oli see oluline tegur otsuse langetamisel Interbrandi kasuks. 'Iiri firma soovis kõik ise teha,' ütles Int Lambot.

Samuti oli Interbrandi pakkumine odavam.

Eesti Reklaamifirmade Liidu esindaja Rain Pikand, kes eksperdina hindas pakkumises toodud protsessikirjelduste põhjendatust ja loogikat, ütles, et on tähelepanuväärne, et nimekad rahvusvahelised firmad konkursil osalesid.

Brändi väljatöötamiseks eraldatud 8 miljoni krooni jagunemine erinevate tööde ja teostajate lõikes lepitakse kokku Interbrandi ja EASi vahel oktoobri keskpaigaks.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing