Päevalehtede reklaamimaht vähenes

01. oktoober 2001, 08:49

Võrreldes 2000.a. septermrikuu viimase nädalaga vähenes reklaami kogumaht päevalehtedes 6,6 külge ehk 3%, selgus meediaanalüütik Toomas Leito iganädalasest ülevaatest.

Tõusjad olid Eesti Päevaleht (+26,5%), Eesti Ekspress (+5,4%). Reklaamimaht vähenes ajalehtedes Äripäev 16,3%, SLÕL 14% ning ajalehes Postimees 8%. Eesti Päevalehe jätkuv edu on tingitud osaliselt eelmise aasta sama perioodi tulemuse nõrkusest, kommenteeris Leito. Äripäeva kuu võimas algus vaibus kuu lõpus.

Võrreldes 2000. a. septembriga vähenes maht 32,3 külge ehk 3,5%. Samas oli kõigil lehtedel maht väiksem kui mullu. Väikseim langeja oli Eesti Päevaleht, mille reklaamimaht vähenes alla ühe külje. Suurimal langejal Äripäeval langes pea 16,3 külge ehk 7%.

Meediaanalüütiku Toomas Leito hinnangul oli september kehv kuu. ?Ei tahaks üldistusi teha, kuid see paneb pessimistlikumalt mõtlema aasta lõpule. Tahaks loota, et tegemist on juhusliku hälbega.?

Uute reklaamikampaaniatega alustasid Eesti Telefon (Atlas-täielik kino), EMT (Simpel-vali vaba suhe), Hansaraama(sinu majandustarkvara), BIG (ettevõtja lõikab kasu), Büroomaailm ning Liviko(hologramm).

Äripäev teenis 5,2 mln krooni, Postimees 4,8 mln, Eesti Päevaleht 3,8 mln, Eesti Ekspress 3,7 mln ning SL Õhtuleht ? 2,3 mln krooni.

Võrreldes 2000. a. üheksa kuuga suurenes reklaamimaht 106 külge ehk 1,3%.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing