Hetkel toimuval online-foorumil arutlusel: mis on Eesti märk?

04. oktoober 2001, 15:07

ES Turu-uuringute online-foorumil arutleb hetkel Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse Eesti mainekujundamise projektijuht Evelin Int Lambot osalejatega teemal: kas Eestis on olemas selliseid tooteid või teenuseid, mis võiksid olla igati väärikaks Eesti märgiks.

'Riigi ja ettevõtete suhted maailmas on muutumas - riigid keskenduvad üha enam rahvuslusele, globaalsed ettevõtted aga ignoreerivad seda,' kirjutab Int Lambot foorumi sissejuhatuses.

Rahvusriigid kasutavad oma suhtluses aina rohkem äriretoorikat - räägivad eesmärkidest seoses majanduskasvu, hariduse, tervishoiuga. Ettevõtted aga rõhutavad oma rolli seoses sotsiaalsete lisaväärtuste loomisega töötajaile ning kõnelevad heategevusest.

Veel mõni aeg tagasi domineerisid riigid ettevõtete üle, kuid tänapäeval on olukord muutunud - 100st suurimast maailma majandusüksusest moodustavad ettevõtted 46. Tänapäeval on paljude toodete ja teenuste brandid, nagu sakslaste Mercedese, soomlaste Nokia või jaapanlaste Sony, on kujunenud riikide imago kandjaiks või komponentideks. Kas ka Eestil on selline toode välja pakkuda?

Foorum toimub <#aadressil=http://www.turu-uuringute.ee/>

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing