Pihuarvutiga müügimees on kiireim klienditeenindaja

ÄP 11. oktoober 2001, 00:00

Arvutifirmade poolt pakutavaid lahendusi müügimeeste mobiilseks töökohaks peavad konkureerivad kaubandusfirmad võtma aina tõsisemalt, sest kliendi võitmiseks võib määravaks osutuda sekundi võrra kiirem tegutsemine.

Mobiilsed müügimehed, kes on pidevalt kursis laos toimuvaga, varustatakse arvutifirmade poolt tehnikaga, mis lubab seda teha lihtsalt ja kiiresti igalt poolt. Üks selliseid lahendusi on välja töötatud ka arvutifirma KMA poolt.

Eestis on kasutusel erineva põhimõttega töövahendeid ? lahendusi, mis põhinevad teenusepakkuja infoserveril, mida kõik tellimused on kohustatud läbima. KMA uus toode Telli KMA tagab otselahenduse ilma teenusepakkuja vahjenduseta.. Otselahendus tähendab, et müügimehe poolt mingis punktis ja mingil ajal koostatud tellimus ei läbi enam ühtki vaheserverit, vaid jõuab otse hulgi- või tootjafirma laotarkvarasse.

Süsteemis kasutatakse klaviatuuriga pihuarvutit Psion Revo, tarkvaraks on Telli KMA. Info saatmiseks laosüsteemi võib kasutada infrapunaliidesega telefoni ja GPRS-sidet. Tellimus koostatakse laosüsteemis eelnevalt imporditud laoseisu alusel ning arvesse on võimalik võtta iga konkreetse jaemüüja nomenklatuuri. Müügimehe poolt koostatud tellimus saadetakse kas ühekaupa või kokku kogutuna infrapunaliidesega GPRSi võimaldava telefoni abil laosüsteemi.

Kasutades mobiilset tellimissüsteemi võidab kõige enam

1) ajas ? ei tule enam tellimusi topelt sisestada

2) rahas ? vabanenud aeg võimaldab teenida enam raha uute tehtavate tellimuste näol

3) sidekulude vähenemises ? kaob vajadus mobiili või faksiga tellimuste edastamiseks

4) müügimehe tervises ? kaob tellimuste saatmise vahendite otsimise ja kommunikatsioonihäirete stress.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. December 2011, 19:34
Otsi:

Ava täpsem otsing