Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Delfi sai III kvartalis 3,3 mln kr kahjumit
Delfi juhatuse esimehe Ville Jehe sõnul on firma kahjum enam kui kaks korda vähem möödunud aasta sama perioodi kahjumist. Jehe sõnul jõuab Delfi jooksvasse kasumisse 2002. aasta lõpuks. Jehe sõnul on kolmas kvartal meediaturul kõige tagasihoidlikum periood ning seetõttu võib 50protsendilist müügikasvu pidada märkimisväärseks.
Eelkõige kasvasid Läti ja Leedu turud. Eesti turul oli reklaamikäibe kasv tagasihoidlik.
?11. septembri terrorirünnakud ja metanooli skandaal kasvatasid oluliselt Delfi kui uudistekanali külastatavust, kuid kahandasid ligikaudu 15 ulatuses kvartali viimase kuu müüki, sest mitmed reisifirmad, lennufirmad ning finantsasutused loobusid või lükkasid edasi oma planeeritud kampaaniaid,? ütles Jehe.
?Internetile kulutatakse 4?5 kogu meediale kulunud ajast ning osakaal suureneb pidevalt, kuid internetireklaami osa reklaamiturul on veel 2 kandis. See annab alust arvata, et reklaamiraha hulk internetis kasvab,? märkis Jehe.