Teisipäev 17. jaanuar 2017

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Lukoil ja kasumisse tõusnud TV-6 tülis

18. oktoober 2001, 15:08

Eile avaldas ajaleht Kommersant Boriss Berezovski avaliku kirja Lukoili juhtkonnale. Eksoligarh pakkus TV-6 15-protsendilise aktsiapaketi eest Lukoilile 10 mln dollarit, kirjutab Utro.ru.

Berezovski väitel olevat Lukoili juht Vagit Alekperov jutuajamisel ühe valitsusametnikuga avaldanud valmisolekut vabaneda telekanali aktsiatest 7-8 mln dollari eest.

Konflikt Lukoili ja TV-6 vahel algas nn. vanast NTVst telekanalisse tööle läinud ajakirjanike grupi saabumisega eesotsas Jevgeni Kisseljoviga. Lukoli tegi kõik võimaliku nendest vabanemiseks, paraku ebaõnnestunult.

Seejärel andis hagi TV-6 likvideerimiseks sisse mitteriiklik pensionifond Lukoil-Garant. Ettekäändeks aktsiaseltsile seadusega ettenähtud põhikapitali vähesus. Sõltumatu ekspertiis kinnitas aktsionäri hagi õigsust ja kohus langetas otsuse ettevõtte likvideerimisest.

Samal ajal on TV-6 hakanud uue meeskonnaga kasumit tootma (samal ajal kui teised vene telekanalid kannavad kahjumeid) ja aktsionäri ettepanek kasumit tootev kanal likvideerida on pehmelt öeldes veider.

Berezovski süüdistaski nüüd Lukoili poliitilistes motiivides. Lukoil praegu olukorda kommenteerida ei soovi.

Vaatlejate arvates on vastus ostusoovile ilmselt negatiivne, kuigi poliitilise tellimuse olemasolu naftakompanii vaevalt tunnistada tahab.

<#Utro.ru=http://www.utro.ru/articles/2001101713553041704.shtml>

�rip�ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing